סדנת בצק סוכר

ביום רביעי נפגשנו 5 בנות נלהבות ונרגשות, למפגש שמלמד את יסודות העבודה עם בצק סוכר.
לסדנה הגיעו הגר, מיטל, רוני, אורלי (אמא של רוני), קשת.
אחותי המקסימה מיכל הגיעה למטרות חברתיות, ועבדה קשה כמו כולם בלעזור לי לארח, ללוש, לצבוע ולהיות שם.



בתום מפגש בן 4 שעות, במהלכו רדיתי בכולם, והצקתי לכולם, והרצאתי לכולם, ואחרי שזללנו פיצות, קשקשנו, ונהננו בטירוף, כל אחת יצאה עם עוגה מקושטת משל עצמה.

לצערי הרב, ולבושתי הגדולה, לא הייתה לנו שום דרך לצלם את העוגות ללא פלאש, והאיכות איומה. בכל זאת היה כבר כמעט 1 בלילה... אז תצטרכו לסלוח לנו על איכות התמונות.

אני מעלה אותם רק כדי שיהיה ניתן לחוש מה עשינו...

העוגה של הגר: גולת הכותרת של העוגה הינה הקערה, שהייתה עשויה ב"ס (בצק סוכר) ושאותה היא תכננה למלא בפרות יבשים, ולקחת לחגיגת ט"ו בשבט בעבודה.


העוגה של מיטל: מיטל הצליחה להתיישב כבר במפגש הראשון של הב"ס, ולהכין ורדים! לא משבלונות ולא מחותכנים, אלא ורדים עם נפח, שאותם מכינים עלה עלה ומדביקים. לא להאמין!!!


העוגה של קשת: מיועדת לבת הגדולה שלה, שמקבלת מחר את התעודה הראשונה של כיתה א.


העוגה של רוני: עדינה ומקסימה, מיועדת לחברה שלה שחוגגת יום הולדת.


העוגה של אורלי:  פרחונית ושמחה.



מדהים לראות, איך כמו בעבודות ה- scrapbooking, גם פה לכל אחת יש סיגנון משלה, וייחודיות מיוחדת ושונה משלה.


העוגה שלי עדיין לא מוכנה. הסנדלר הולך יחף.
הקומה הראשונה שלה מוכנה. הקומה השניה יצאה מהתנור ומחכה לעיטוף.
מחר אני אמורה להרכיב אותה, לקראת מסירה ביום שישי בערב לחברה טובה שלי, שהבן שלה, עומרי, חוגג 5.
תמונות מחר (:

תגובות

  1. איזה כיף היה!!!!!!
    כל כך נהניתי!! היה שלב שכמעט התייאשתי מהורדים, אבל לא נתת לי להתייאש ואני מרוצה מהתוצאה!!!!!
    האירוח, הלימוד, ההסבר, הטיפים והרעיונות שנתת לנו היו מעולים!!!!
    אני כבר מנסה לחפש תירוץ לעשות עוד אחת :):):):)

    השבמחק
  2. יש לך את זה ובגדול - העוגות יצאו משגעות אחת אחת וצבעוניות ואני מקווה שיהיה סיבוב 2

    השבמחק
  3. יעל היה כיף לא נורמאלי, ללא ה"הצקות" שלך לא היתה יוצאת לנו כזו תוצאה.
    ואת במקצוע הלא נכון. יאללה תתחילי למכור... :-)

    תודה שוב מכל הלב !!

    השבמחק
  4. איזה עוגות מדהימות
    צבעוניות ומקסימות.
    בנות, כל הכבוד!!!
    לימור

    השבמחק
  5. כל הכבוד!
    מתי יש עוד סדנא?

    השבמחק
  6. היה לי כיף שחבל על הזמן!!! יעל תודה רבה על הסדנא!! למדתי המון ואני יודעת שהתאהבתי בתחום חדש שאני הולכת להתמכר אליו. גם אמא שלי התאהבה.
    העוגות יצאו מדהימות, של כולן!
    חברה שלי שקיבלה את העוגה היתה כל כך מאושרת.

    השבמחק
  7. אנונימי1.2.10

    יופי של עוגות - נראה שנהניתם מאוד, אהבתי את הצבעים של העוגות - נראה מבטיח ביותר.
    חיפושולי

    השבמחק
  8. אנונימי1.2.10

    תודה על ערב נפלא, שמחתי שנתתם לי לקחת חלק בו. מאוד מאוד אהבתי.
    אשמח להשתתף בעוד ערב כזה, ממש התאהבתי בעיניין.
    וכמובן תודה מיוחדת ליעל, ללא הנחיה ועזרה שלך לא היה יוצא לי כלום.
    אורלי(אמא של רוני)

    השבמחק
  9. איזה כיף לי מחר יש לי עוד סדנא אבל הפעם שיעור פרטי 1x1 !!!

    השבמחק
  10. אנונימי15.7.10

    זה לא אמיתי! זה מדהים! מתי את עושה עוד סדנא???
    ליאור

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם