תמונות שדורשות מיני

החינה של מיטל היה מאורע מיוחד עבורי.
כן, כן, אף פעם לא יצא לי להשתתף בחינה (:

הבאתי את המצלמה, ויצאתי עם ערימה של תמונות מ-ט-ר-י-פ-ו-ת!!!
שלל הצבעים, השמחה, התלבושות. wow!!! אין לי מילים לתאר את האוירה.
כצלמת חובבת פשוט חגגתי.

מיטל נראתה מדהים. חייכה וצחקה כיאה לכלת השמחה.
האוכל היה נהדר. האוירה הייתה שמחה. הכל מושלם (:

כשראיתי את התמונות החלטתי שאיכשהו אני מכינה לה מיני אלבום למזכרת.
הארוע היה ביום רביעי, ומסיבת הרווקות הייתה ביום שישי.
רציתי להביא לה את המיני כחלק מהמתנה. כן. בטח.
איכשהו. מה אפשר לעשות ביום וקצת?
ביום חמישי רצתי לפתח תמונות, ועבדתי על המיני ביום חמישי ושישי....

וזה מה שיצא (:
מיני אלבום בגודל 10X10.
התאים לי בדיוק כך שצד אחד בכל כפולה היא תמונה בלבד.
מיני מינימלי, עם מאטינג שחור, וקישוטים בעיקר גזורים.

























ואי אפשר בלי קצת תקריבים (:










האמת, הוא יותר מרשים במציאות מאשר בתמונות, אבל אתם יכולים לחוש קצת מהאוירה.

מיטל יקירתי, שיהיו חיים משותפים מושלמים עם אבנר (:

תגובות

  1. וואו איזה מהמם...
    ממש בהשארת הבלוג הצרפתי :)אבל עם הטאצ'ים שלך...
    אהבתי!
    רינת

    השבמחק
  2. המיני הזה מטריף!!
    מזל טוב למיטל!

    השבמחק
  3. אנונימי24.5.11

    ראיתי גם במציאות והוא באמת מקסים ומזכרת נהדרת למיטל :)
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  4. מקסים!
    מיום ליום אני מקבלת עוד הוכחות עד כמה המאטינג השחור מוסיף לאלבום מלא צבעים.
    שיהיה במזל!

    השבמחק
  5. איזה כיף למיטל שהצלחת ליצור לך כזו מזכרת

    השבמחק
  6. יופי של מזכרת מהאירוע. בהחלט נדרש פה מיני ! המיני מקסים... !! מאוד אהבתי את המבנה שלו-תמונה על עמוד שלם וקישוטים בצד השני.. מקסים !

    השבמחק
  7. אנונימי24.5.11

    המיני מקסים והתמונות משגעות
    איזו חברה לתפארת
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  8. אלבום יפהפה
    צילומים יפהפיים
    מיטל יפהפיה!

    השבמחק
  9. מיני משגע, גם מיטל מהממת!!!

    השבמחק
  10. יואו יעלי, אני מתה עליו!!
    אמא שלי לא הפסיקה להשוויץ בו :):)
    איזו תותחית שבכלל הספקת להכין אותו ביום וחצי! מטורפת ומדהימה שכמותך :)
    הוא באמת מקסים - כל כך צבעוני ומיוחד..
    והתמונות - וואו! יצאו פשוט משגעות..
    ת-ו-ד-ה ר-ב-ה יקירתי!!

    השבמחק
  11. קשת זאבי25.5.11

    מטריף!
    נהניתי מאוד לדפדף בו במפגש!

    השבמחק
  12. מקסים מקסים. מתה על הסגנון של הצרפתיה הזאת עם המאטינג השחור.
    מיני אלבום שנותן השראה וחשק להכין גם
    ומיטל יפהפיה אמיתית

    השבמחק
  13. מדהים, מדהים, כיף שיצא לי לדפדף בו, זו חוויה אחרת לגמרי, והוא פשוט יפהפה!!

    השבמחק
  14. המיני מתוק להפליא, אהבתי מאד את הרקע השחור תחת האלמנטים, נותן תחושת תלת מימד נהדרת

    השבמחק
  15. זה מקססססססים!
    אני מאוד אוהבת את הבחירה שלך להדפיס את התמונות מקצה לקצה, בלי מאטינג, זה יוצא כל כך יפה מל הדפים המדוגמים ועם כל הניקיון העיצובי. מיני - מקסי!

    השבמחק
  16. מקסים! מקסים! מקסים!

    השבמחק
  17. מיני משגע !
    ראיתי אותו בלייב והתאהבתי בו מיד !
    יצא לך צבעוני ומתאים בדיוק לארוע שכזה :)

    השבמחק
  18. התמונות משגעות והמיני- אין על המאטינג השחור - אוהבת את העבודות שלך, בעיקר בסגנון הזה!

    השבמחק
  19. את יודעת שאני מאוד אוהבת מיני אלבומים, יש בהם משהו קליל ומתוק...

    המיני מקסים, אהבתי שהשארת את התמונה בשלמותה ולא חתכת/מסגרת אותה...

    יפעת

    השבמחק
  20. איך שאני אוהבתתת
    אלבום משגע , בחירת הדפים מהממת.
    ואיך רואים את הטאץ' שלך.

    השבמחק
  21. ראית, מיששתי ואהבתי (-:

    השבמחק
  22. giraffe26.5.11

    המיני משגע !!!!

    השבמחק
  23. יצא משגע - וכל הכבוד על הזמן הקצר

    השבמחק
  24. אנונימי7.6.11

    מטריף לחלוטין! גם אני עומדת לעשות אחד לחינה של אחותי... נתת לי כמה רעיונות :)
    יופי של מזכרת למיטל!
    מירה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם