משחקי דיסטרס

כמה כרטיסי ברכה חדשים עם משחקים בדיו דיסטרס.


כרטיס ראשון:






 כרטיס שני:




תמונה משותפת:




 כרטיס שלישי:




 כרטיס רביעי:




תמונה משותפת:




כרטיס חמישי:



וכרטיס שישי:








לגמרי יש לי Favorite. מי מנחשת?



תובנות:

1. אני ממש נהנית מהדיסטרסים. יש מיליון טכניקות ואני רוצה לשחק בעוד כמה מהן.

2. לא פשוט בכלל למזג את הצבעים. כלומר, לבנות האלה בסרטים ביוטיוב זה מאוד פשוט. אבל לי לא! ראו בכרטיסים 1-2 כמה שהמיזוג לא מוצלח.

3. לאחר מפח הנפש בכרטיסים 1-2, הציעו לי לעבור לדפי קנסון שמיועדים לצבעי מים, 300 ג'. זה עזר מאוד. ראו כרטיסים 3-4 והלאה.

4. שתי החתמות כיתוב ראשונות עם חיקוי המיסטי (כרטיסים 3-4), עבדו נהדר.

5. אני פחות מתחברת למדבקות השקופות (הביטויים בכרטיסים 1-2). האור מוחזר מהן. במיוחד כשמצלמים. מדבקות אותיות שמצרפים למילים יותר לטעמי (כרטיס 6). ואני משוגעת על מדבקות החיות האלה (כרטיסים 1-2). משתמשת בהן בלי סוף למיליון כרטיסים מהממים. כל המדבקות האלה מיעל יניב כמובן.

6. אני מתקשה לשלב דפים מדוגמים רגילים בכרטיסים עם רקע דיסטרס. איכשהו זה מרגיש לא קשור. אני מוצאת את עצמי יוצרת רקעים על נייר, ומפנצצת אותו, וככה מקשטת (ראו כרטיסים 3-4). הזויה אני. קצת. 

7. בכרטיס אחרון - תבנית חיתוך (עיגולים/פרחים) חדשה מעלי. סופר מרוצה.

8. לא לשכוח לפזר את הנקודות הדביקות המהממות האלה בכל מני מקומות. העיקר שלא יהיו סימטריים (:


תגובות

  1. יעלי! עושים לך טוב המשחקים האלו! השידרוג של כרטיס 6 עם שני חצאי העיגולים בפינה למטה-סוף!
    מי המועדף? לדעתי כרטיס 5.. צדקתי?

    השבמחק
  2. אחד אחד הם.. ממש! אני חייבת לקנות ולהתנסות גם! מאוהבת בתובנות המוצלחות שלך ולומדת מהן המון..
    ומהמרת על 6. :)

    השבמחק
  3. היכולת שלך להוציא מהצבע השחור גוונים שמחים מדהימה אותי בכל פעם מחדש

    השבמחק
  4. דינה7.8.17

    כרטיסים מקסימים, שילוב צבעים מהמם. כל כך אסתטי והרמוני.

    השבמחק
  5. את כזו יצירתית, זה משהו!!!!
    מהמרת על כרטיס 6, לדעתי הוא פשוט מהמם!!!!
    אבל באמת שכולם יפים.
    תודה על התובנות וההמלצות.

    השבמחק
  6. האמת....הרביעי גם ממש הורס.....חחחח

    השבמחק
  7. איתך בתובנות, את לא לבד חחח
    אם עושה רקע עם אוקסיד וחבריו אז זה הם בפני עצמם,כי יוצאים גם ככה צבעוניים
    ביוטיוב הכל נראה פשוט יותר אפילו הדיוק בהחתמות חחחח
    הכרטיסים שלך יפים ואת משתפרת מפעם לפעם , בסוף יבוא בקלות

    השבמחק
  8. אנונימי7.8.17

    :-)..אז ככה..".יש לי וידוי,,,"...קוראים לי צילה ,, ואני לא משחקת עם דיסטרס.."....[כפיים,,,, אוהבים אותך,,,, וכו...:-))))) ]
    אבל....:-)
    מאוד אוהבת להביט על עבודות "מדוסטרסוט".. והשילובים שלך מרהיבים בעיניי והרמוניים,, אוהבת את המינימליזם שבאלמנטים שיחד עם הרקעים משתלבים לטעמי בצורה נפלאה!..
    אהבתי והפנמתי את התובנות שנכונות לי גם בלי הדיסטרס..:-)
    תודה יקירתי המוכשרת כל כך על השיתוף המעשיר!
    טוב באב מאושר ושמח..:-)
    צילה :-)

    השבמחק
  9. כרטיסים מקסימים אהבתי מאוד

    השבמחק
  10. כמובן שאת האחרון המהמם...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם