ספר ברכות משולב עם מיני אלבום

יצא לי להכין כמה ספרי ברכות לבת מצווה בשנים האחרונות.
בהתחלה אהבתי את הקונספט. ואח"כ כבר לא.
מה שבטוח זה שלא הייתה לי שום כוונה להכין עוד אחד כזה.

אז כשאורטל ביקשה שאכין לה ספר ברכות, אמרתי לה "לא" (:
אבל היא ממש רצתה, והייתה כל כך מקסימה. אז זרמתי, תוך שאני מבטיחה לעצמי שאני מוצאת קונספט אחר.

הלכתי על ספר ברכות משולב עם מיני אלבום. גודל הספר 8" על 8".
בחרתי לספר דפי הבסיס בצבע שמנת חלק (מתאים לסטאק שבחרתי) כדי שיהיה אפשר לכתוב, ומשולבים בתוכו דפים מדוגמים ותמונות, בסגנון של מיני אלבום.

והשילוב יצא קסום בעני. אני ממש אוהבת.

הכריכה:












רואים איך הדפים המדוגמים משולבים בין הדפים החלקים?




בפנים:

כפולה ראשונה:















כפולה שנייה:













כפולה שלישית:













כפולה רביעית:







כפולה חמישית:










כפולה שישית:













כפולה שביעית:










ואחרון חביב:







תובנות:

1. טוב, אני מאוהבת!!!!!!!!!!!!

2. שילוב של תמונות מושלמות, של ילדה מהממת, של סטאק מהמם, ושל קונספט שאני ממש אוהבת. 

3. מרגיש לי פיצוח נהדר. זה נראה שאין פה הרבה דפים לכתוב ברכות, אבל בין הכפולות משולבים דפי בסיס חלקים בצבע שמנת. פשוט לא הרגשתי צורך לצלם אותם (:

תגובות

  1. נראה קסום! אוהבת ממש

    השבמחק
  2. זה פשוט מושלם

    השבמחק
  3. וואוו ממש ממש מהמם!!!! כל הפתיחות הקטנות משגעות! לגמרי מסכימה איתך! מאוהבת גם ;-)

    השבמחק
  4. מהמם!! יצא מושלם, מקסים, רומנטי ומתאים בדיוק לילדה בת 12!! ביג לייק!!

    השבמחק
  5. ממש ממש מקסים!
    בדיוק צריכה להכין אלבום ברכות ולא היה לי חשק להתחיל להתעסק עם שדרות ומרווחים... פותר לי את הבעיה. ❤️

    השבמחק
  6. אנונימי6.10.19

    ממש יפה ועדין, כרגיל ❣

    השבמחק
  7. יפה, עדין. נהדר! תודה!

    השבמחק
  8. מושלם! היכן ניתן לרכוש אלבום כזה?

    השבמחק
  9. יעלי, יש הדרכה לספר הברכות?

    השבמחק
  10. מה המחיר לרכישת אלבום כזה מוכן?

    השבמחק
  11. שלום, מחפשת בדיוק כזה קונספט של אלבום, עבור אחי ואחותו המתחתנים בתחילת נובמבר, אם את עדיים מכינה? מה המחירים? אשמח לשמוע במייל או בטלפון 0542305040. תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם