קופסה מתפוצצת ענקית


תקשיבו, נכון שלכולנו יש פרוייקטים שהם יותר אוהבים?
אז הפרוייקט הזה הוא כזה. הוא יצא לגמרי מושלם!!!

כמה שחששתי ממנו, יצא פצצה.

הזמנה לשתי קופסאות מתפוצצות.
את הקופסה המתפוצצת היחידה שהכנתי עד היום, עשיתי בגודל 4", ככה שאפשר לבנות את הבסיס מדף אחד.

הפעם הלקוחות ביקשו לשלב בפנים כ- 30 (!!!) תמונות, וביקשו שהקופסה תהיה בגודל 5".
היה חשוב לי שהתמונות תשארנה בגודל נורמלי כדי שיהיה אפשר ממש להנות מהן. 
אז גודל כל התמונות 4". שזה גדול (:

התיישבתי ותכננתי קופסה. גדולה. עם מקום לה-מ-ו-ן תמונות גדולות (:

הנה שתי הקופסאות ביחד.
קופסה בשחור לבן לאשר, וקופסה עדינה וורדרדה לציפי.

בגלל ריבוי התמונות, בפוסט הזה אני מעלה את התמונות של הקופסה של ציפי. המתפוצצת הורודה.
בפוסט הבא אעלה את הקופסה של אשר, שחור לבן. 
יש לי הדרכה מוכנה אבל אני קצת מתלבטת, כי זה פרוייקט מורכב, וארוך, עם הרבה שלבים. תאכלס יש פה 4 מיני אלבומים. אמנם פשוטים, אבל 4. אז אני תוהה אם זה פרוייקט שמתאים להדרכה ואם יהיה לכן שימושי. מחכה לשמוע מה אתן חושבות.

*** מעדכנת - הכנתי הדרכה. אפשר למצוא אותה כאן  ***



הקופסה הורודה:




והנה היא פתוחה:



הפאה התחתונה:

כיס עם נפח, למיני אלבום של 8 תמונות.












הפאה הימנית:

אקורדיאון עם מקום ל- 10 תמונות.

















פאה עליונה:

מיני ספר עם מקום לכ- 6-8 תמונות.







 רואות איך המיני ספר מתיישב בתוך הכיס? הדף האחרון שלו פשוט מושחל פנימה.



פאה שמאלית:

מעין מעטפה עם מקום לכ- 8-10 תמונות.

















באמצע פשוט שילבתי כרטיס ברכה, מצוות העובדים שנותן את המתנה:









בגלל שהפוסט מלא בכל כך הרבה תמונות (בכל זאת פרוייקט מורכב),  את התמונות של הקופסה המתפוצצת שחור לבן, של אשר, אני אעלה בפוסט נפרד.

מוזמנות אל הפוסט של הקופסה שחור לבן, וההדרכה.


תובנות:

1. סטאק מהמם. במקור מיועד לחתונה. פשוט השמטתי את האלמנטים הבעייתיים, וזה יצא נהדר. עדין, אלגנטי, שמח, מכובד. משהו בסטאק הזה פשוט עובד לי (:

2. מיני עם מקום למלא תמונות. כ- 30 תמונות (אפשר גם קצת יותר), בגודל של 4". וואהו. לא הולך ברגל. ממש מבסוטית מהתכנון. כל פאה שונה, אחרת, ועדיין הכל מצליח להיות אחיד והרמוני.

3. דף בסיס עבה (350 ג') לבסיס של הקופסה. את שאר האלמנטים בפאות הכנתי מדף רגיל 240 ג', כדי שלא יכביד.



תגובות

  1. איזה כיף להיות הראשונה שמגיבה על כל היופי הזה. וואוו איזה פרויקט מקסים!! יפהפיה הקופסה .גם הסטאק ובעיקר הטאץ' המטריף שלך. מתחננים להדרכה!! עד אז חיבוקים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שגית. חיממת את ליבי (: והעלתי הדרכה (:

      מחק
  2. אהבתי ממש
    היא עדינה ואלגנטית ולגמרי מהממת
    (לגבי הדרכה, נו כמובן שכן אבל אהיה כנה.... לא בטוח שאישית אכין אותה כי מתפוצצות ואני לא בדיוק בסטיז')

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נופר. גם אני ומתפוצצות לא הכי חברות. אבל זה בעיקר כי בדרך כלל הן מכילות תמונות כל כך קטנות. נראה אם הקופסה הזאת תשנה אצלי משהו (:

      מחק
  3. חובה הדרכה !!!מרהיבבב!!!

    השבמחק
  4. האמת שאני פחות מתחברת לקופסא מתפוצצת אבל כאן יש רעיונות מעולים לשילוב בתוך הקופסא, את גורמת לרצות לנסות. אהבתי מאד והסטאק משגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טלי. גם אני פחות מתחברת למתפוצצות. בעיקר כי תמיד התמונות ממש קטנות בתוכן. אבל אולי הפיצוח הזה ישנה אצלי משהו (:

      מחק
  5. מדהים ביופיו,
    כל כך אלגנטי ועדין.
    מתנה פשוט מושלמת. כל כך הרבה חשיבה, אין לי פשוט מילים.
    WOW.
    התאהבתי...
    וברור שהדרכה...
    חייבת לנסות דבר כזה קסום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המילים החמות ריבקה. שימחת אותי מאוד.
      העלתי הדרכה. ממש אשמח לראות תמונות אם תכיני (:

      מחק
  6. אנונימי16.3.19

    יצא לך מהממם, אשמח להדרכה

    השבמחק
  7. תמונות שעושות חשק ליצור. מחכים להדרכה כדי להתחיל... תודה רבה על השיתוף בתוצרים המקסימים שאת עושה.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע מוניקה. תודה על המילים החמות.
      העלתי הדרכה (:

      מחק
  8. מעלף יעל, ברור הדרכה.

    השבמחק
  9. זה צמעלף ואת אלופה נהנת מכל ההדרכות המעלפות שלך וברורר שחובה הדרכה לדבר מהמם שכזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המילים החמות ליזה. איזה כייף לשמוע (:
      העלתי הדרכה (:

      מחק
  10. הקופסא ממש יפה,אשמח מאוד להדרכה,מבטיחה להכין😍

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      עלתה הדרכה. מחכה לתמונות (:

      מחק
  11. הדס16.3.19

    ממש נהדר. ואשמח להדרכה . אוהבת אתגרים❤

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה הדס. אז יאללה. מאתגרת אותך להכין. ומחכה לתמונות כמובן (:

      מחק
  12. אני ממש אוהבת מתפוצצות וזאת מהממת במיוחד! רעיונות מקסימים של המיני אלבומים. הכל מתיישב בהרמוניה נהדרת.
    אין עלייך סופר על !

    השבמחק
  13. מהמממם
    מאוד רוצה הדרכה

    השבמחק
  14. חופית מויסה17.3.19

    כמה מתיקות!! השילובים שלך נהדרים והעיצובים כל כך נקיים ויפים! הקופסא כולה משגעת ואת גורמת לזה להיראות כל כך פשוט בהדרכה שלגמרי עושה חשק להתיישב ולהכין גם!! האמת, אני ממש עכשיו בפרוייקט של קופסא דומה והבאת לי פה כמה רעיונות ממש טובים לשלב בקופסא שלי.. אז תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע חופית. תודה רבה על המילים החמות (:

      מחק
  15. זה פשוט מהמם. אני חדשה בתחום ורוצה לנסות. לא מצליחה לעבור ללינק של ההדרכה

    השבמחק
  16. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  17. הי, האם ההדרכה עדיין קיימת? אשמח לעלות אותה.

    השבמחק
  18. כרגיל - את מכינה דברים מקסימים ושילובי הצבעים מהממים!!!
    לצערי, לא מצליחה להגיע להדרכה. האם אפשר להעלותה שוב בבקשה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם