פוטוגני

גלי רצתה להכין כרטיס ברכה לפי ההדרכה הזאת, ועשתה לי חשק להכין אחד גם כן, אז ניצלנו לזה את המפגש האחרון שלנו (:

הוא כל כך שמח וצבעוני ועשיר, ומאוד פוטוגני. ואני עדיין חושבת שהוא יכול לשמש גם ככרטיס ברכה וגם כמיני אלבום (:









ולמי שתהתה איך הוא נראה סגור:



תובנות:

1. יש משהו נחמד בלחזור מדי פעם להדרכות ישנות שלי ולהכין מהם (:

2. פרוייקט שמתאים גם לשאריות או לסטאק קטן. רק לקחת בחשבון שצריך דף תואם גדול לכנפיים. אני בחרתי לקחת דף בסיס צבעוני, ופשוט לקשט אותו קצת בפרחים מהדפים המדוגמים כדי לחזק את הקשר.

3. מומלץ לעבוד עם דפי בסיס של כ- 250 ג' ולא יותר. דף עבה יותר התמודד פחות טוב עם כל הקיפולים האלה.

4. סטאק מושלם - Flora no. 1.

תגובות

  1. דינה13.6.19

    מדהים, איך יוצא כזה דבר מ"סתם" קרטונים? איזה יצירתיות והכל כל כך הרמוני ופרקטי. ממש מקסים!

    השבמחק
  2. הוא משגע! בחיים אני לא אכין כרטיס עם כל כך הרבה קישוטים ( כי אני עצלנית..) אבל הוא ממש מהמם!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם