מיני אקורדיאון עם כריכה קשה ושייקר

מהרגע שהוצאתי את ההדרכה לאלבום אקורדיאון ידעתי שאני הולכת להכין אותו גם עם כריכה קשה.
עוד לא הספקתי למצמץ וכבר תמר ברמן הכינה אותו עם כריכה קשה אבל מעט שונה, כשבחוץ יש לו שער ושייקר, וממש אהבתי את זה, אז אימצתי את זה להזמנה של דאנין (:

כריכה:




ובפנים:



תראו כמה שזה יפה:



צד ראשון:








צד שני:











ותמונות אוירה:






המידות של האלבום בן 6" על 6", והשדרה היא 1".
שני הציפבורדים של השער בגודל 3" על 6".
מאחר והאקורדיאון עצמו ½5" על ½5" יוצא שהכריכה מעט יותר גדולה וזה מקסים.

תובנות:

1. השייקר מהמם ואני לגמרי אוהבת (:.

2. הכריכה הקשה כמובן מוסיפה לרושם והיא מהממת, ומאפשרת לשים שייקר, אבל היא גם מוסיפה לא מעט עבודה. מה שאני מנסה להגיד זה שהאלבום מאבד משהו מקלילות ההכנה שלו.

3. אני לא סובלת כריכות שער. צריך ממש להיאבק בהן כדי שיחזיקו יפה ולא "יקרסו" פנימה. במקרה הזה נעזרתי ב-6 מגנטים כדי שיתפסו טוב את השייקר וישאירו את הדופן השמאלית של השער מוחזקת יפה במקומה.

4. את השייקר עשיתי בשיטה של הכנת המסגרת כ-8 פעמים, והדבקה של השכבות אחת על השניה. יש בזה משהו יותר אסטתי מבחינת הגימורים מאשר הכנת השייקר בשיטה של דו"צ עם נפח כי הדופן של המסגרת נקיה ומאוד מבחוץ, והנצנצים בשייקר לא מדבקים אל הדו"צ הפנימי.

תגובות

  1. יעלי זה מהמם ומרשים מאוד.
    ממש מזדהה עם הקושי של כריכת שער!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. האלבום מושלם אהבתי את הכריכה היא בעיני הופכת את האלבום לאלגנטי ומהודר אין עליך אלופה ובחירת הדפים נפלא

      מחק
  3. האלבום מהמם, אהבתי מאוד את הדפים!
    מאיפה?

    השבמחק
  4. דינה26.11.19

    מקסים מקסים. טוב שנכנסתי לראות. עיצוב מהממממם!!

    השבמחק
  5. מה יהיה?? כל מה שאני רואה אצלך בא לי להכין!

    השבמחק
  6. מקסים יעל, תודה. אשמח מאוד להדרכה בעיברית לשייקר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם