קופסה לתבניות חיתוך והבלטה

מפגש זום עם נטע דביר ונורית כליל-החורש הניב קופסה חדשה לתבניות החיתוך / הבלטה שלנו (:

השקיות שמאחסנות את התבניות בגודל 5" על 7", אז תכננו את הקופסה ככה שהחזית שלה בגודל ½5", העומק שלה 11", והגובה שלה 4".

הקופסה מחולקת ל-4 תאים, לאחסון נח יותר ודפדוף קל יותר.

הדיגום על כל שני צדדים המשכי, ואני ממש עפה על זה:


תראו כמה שההמשכיות הזאת יפה:

והנה הוצאתי חלק מהתבניות כדי שתראו איך נראית החלוקה הפנימית:



 

תובנות:
1. פרוייקט מקסים, מהיר, שימושי מאוד.
2. התיישב לי מושלם עם סט כלי האחסון שאני בונה לשלוחן העבודה (:
3. מאז שהאחסון של התבניות עבר למקום נח ונגיש, מול העיניים, אני משתמשת בהן הרבה יותר (:

תגובות

  1. איזה יופי של קופסא,

    השבמחק
  2. קופסא יפייפיה, והמשכיות שיחקת אותה!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? גם אני עפה על ההמשכיות (: ותודה ❤

      מחק
  3. מקסים!
    מה זה המעטפות השקופות שאת מאחסנת בהן את התבניות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. שקיות מיוחדות מעלי אקספרס. הן מיועדות בדיוק לזה (:

      מחק
  4. אפשר לרכוש הדרכה של הקופסה? היא נהדרת

    השבמחק
  5. קופסה נהדרת. אפשר לרכוש הדרכה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם