פוליו אינסופי - סדנה

כל כך מתרגשת להציג את הסדנה החדשה שלי.

פוליו אינסופי.

פוליו בגודל ¼8" על ¼8", עם מקום לכ-60 (!!!) תמונות בגודל הדפסה 9 ס"מ על 13 ס"מ.

הפוליו בנוי כולו על קרדסטוקים, ויחד עם זאת בגלל המבנה המיוחד שלו הוא יציב מאוד, חזק, ולא מרגיש כמו עלה נידף ברוח.

הפוליו נפתח כקופסה, ומתנהג קצת כמו קופסה מתפוצצת. לאט לאט נגלים אלינו עוד רבדים ועוד הפתעות (:


את הסדנה הדיגיטלית  ניתן לרכוש בעלות של 125 ש"ח.

ציוד דרוש לסדנה: טרימר, לוח קיפול, כ-15 דפי בסיס 250 ג, 4 דפי בסיס 360 ג, דפי 12״ על 12״, 4 מגנטים, חוט אופים, 3 סיכות מתפצלות.
רצוי: סרגל טים הולץ, פאנץ עיגול.

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

הפוליו סגור:


נפתח את המכסה של הפוליו:

שני כיסים עם כרטיסיות:


הנה הכרטיסיות בחוץ:



נפתח את הפוליו פתיחה ראשונה:



במרכז יש מפל גדול:


דוגמא לאחת ההפתיחות שלו:


והנה המפל כולו פתוח:

תראו איזה יופי הצלחתי לשמור על ההמשכיות בדיגום של המפל:

המפל כולו בנוי מעל כיס.

בתוך הכיס יש כרטיסיה גדולה שנפתחת:




פתיחה שניה של הפוליו:

כנף עם 3 כיסים:

בשני הכיסים הקטנים יותר שילבתי תגיות:

בכיס הגדול שילבתי כרטיסיה עם מקום לתמונות:



פתיחה שלישית של הפוליו:


כנף עם שני פלאפים:


הפלאפ הראשון פתוח:


הפלאפ השני פתוח:


בכנף השלישית יש מפל אורכי:

 
דוגמא לאחת הפתיחות של המפל:


והמפל כולו פתוח:


הצד השמאלי של הפוליו הוא ראי של הצד הימני:





ולסיום, הנה מבט "על" כדי שתראו את כל הפתיחות של הפוליו, עד שהוא פרוס לגמרי:

פתיחה ראשונה:


פתיחה שניה:


פתיחה שלישית:



תובנות:

1. הפוליו מהמם ואני עפה עליו.

2. מאוד גאה בעצמי על הקונספט שלו ועל הביצוע. אני מרגישה שהוא ייחודי ואחר.

3. יש בפוליו המון מקום לתמונות בגודל הדפסה 9 ס"מ על 13 ס"מ (שזה גודל שניתן להדפיס בחנות צילום), ולכן הוא מאוד פרקטי ואפשר לתת אותו במתנה, ויש גם סיכוי שמשהו באמת ידביק בו תמונות (:

4. סטאק מהמם - Echo Park - Magical Birthday Girl

5. תודה לאורלי וילנסקי שעזרה לי בחשיבה ותכנון הפוליו, ולענבר כפיר-בביוף ועינת גוטמן שעזרו לי ובדקו את ההדרכה.

תגובות

  1. זה נראה משגע!!! אפשר במקום 360 גרם, 400 גרם?
    בגלל שאין לי, אני שואלת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיסי (: לא רואה סיבה למה לא. רק תנסי למצוא את כיוון הנייר כדי שלא ישבר לך בקיפולים...

      מחק
  2. מהמם!!! וזה שאפשר לשלב בו תמונות בגודל הדפסה זה יתרון עצום👌
    כל הכבוד 👏👏👏

    השבמחק
  3. אלבום מהממם! אפשר לעשות לו גם כריכה קשה עם ציפבורד ועיטוף באפלין?

    השבמחק
  4. נראה מקסים ואכן פרקטי להמון תמונות. תתחדשי על הסדנה ובהצלחה

    השבמחק
  5. נראה מהמם ומאוד פונקציונלי בגלל הרבה תמונות. תבורכי :)

    השבמחק
  6. האם אפשר להשתמש ב280g להכל? מעוניינת להשתמש בנייר קראפט ולא מצליחה למצוא 360g..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם