אין דבר כזה יותר מדי פולדרים

אני מקווה שלא נמאס לכן לראות את הפולדרים שלי, כי לי לגמרי לא נמאס להכין (:

אז... פולדר חדש, עם תיקייה לשמירת דפים, וכריכה גמישה שנפתחת לחלוטין כדי לאפשר כתיבה נוחה.


ולמי שאהבה, ורוצה להכין גם, עדיין יש מקום בסדנאות הקרובות:

יום חמישי (6.5.21) בשעה 19:30 בערב.

יום ראשון (9.5.21) בשעה 19:30 בערב.

היכן? בביתי ברמת גן.

ציוד דרוש: טרימר, לוח קיפול.
רצוי: סרגל טים הולץ, ספייסרים של 6 ממ (רבע אינטש).

עלות? 190 שח. 

מקבלים קיט עם כל החומרים, והדרכה לפולדר A4 שנפתח לגמרי (360 מעלות), לכתיבה נוחה.


ההרשמה אצלי בפרטי (פייסבוק או ווצאפ - 054-4638824). 

הכריכה:


פתוח:

הפנקס:

התיקיה:





כריכה אחורית:


ושתי הכריכות ביחד, פרושות, כי זה כל כך יפה (:


תובנות:

1. ממש אוהבת את הדיגום. הכריכה יצאה מהמם, אבל קחו שניה ותסתכלו על הדיגום של התיקייה. קולטות את החיבורים שם? רציתי להשתמש בכרטיסייה (אורלי וילנסקי הדביקה אותי), והיא הייתה קצרה מדי... אז עשיתי השלמות... ואז הייתי צריכה לאלתר אותו הדבר לכנף השניה. בקיצור, ממש פאזל יש שם.

2. הכתיבה עם השדרה הרכה נוחה להפליא. שדרוג משמעותי.


תגובות