3 פעמים = פולדר

מי שעוקבת אחרי בפייסבוק יודעת שהפולדר הזה עשה לי לא מעט צרות.

הכנתי את הכריכה 3 (!!!) פעמים.

בפעם הראשונה היא יצאה מושלם, אבל אז שמתי טפט, וזה לא הצליח והכריכה נהרסה.

אז זרקתי.

בפעם השניה הפס שמחבר בין שני הדפים בכריכה היה קצת חזק מדי ודומיננטי.

אז שוב פרקתי הכל.

הפעם השלישית הצליחה. אני חושבת (:


כריכה:




בפנים:

בצד ימין כיס אלכסוני לפתקים:



הכיס:



והכריכה האחורית:


ותראו כמה שהכריכה שלו יפה כשהיא פתוחה:


תובנות:

1. לא תמיד זה מצליח. וכשזה לא, לא קרה שום דבר. או שחיים עם זה, או שמפרקים ומכינים חדש.

2. אני עדיין חושבת שהכריכה הראשונה הייתה הכי יפה, אבל סה"כ גם זאת יצאה מקסים ואני אוהבת אותה (:

3. פולדר עם שדרת עור - מגניב לגמרי!!! זה רק השני שאני מכינה, אבל לגמרי יהיו עוד. ניתן לרכוש הדרכה בתשלום (: 

4. להבדיל מהפולדר הקודם הפעם הדבקתי את המדוגם על כל הכריכה הקדמית. אין סיבה מיוחד. פשוט חשבתי שפה זה יותר יפה (:

5. שילבתי בפולדר משפטי MISMAS שנתנו טאץ מושלם.

6. סטאק Shine של טניה סול.

תגובות

  1. זה משגע, עדין בדיוק לטעמי.
    שדרת העור מהממת

    השבמחק
  2. מהמם, מיוחד ומה שחשוב זה שאת מרוצה...

    השבמחק
  3. מושלם ..אין עליך אלופה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם