ספר ברכות לעמית

ספר ברכות משולב עם מיני אלבום, לעמית שחוגגת בת מצווה.

האמא בחרה ללא היסוס את סטאק בת מצווה של קרן (Touch of Ar) והוא מתיישב בול על כל פרוייקט כזה (:

הספר בגודל 9" על 9" עם כריכה קשה.

כריכה:




והכפולות בפנים:




נכון שזה פשוט מושלם?


חלק מהספים מקושטים ממש בקטנה עם מקום לכתוב ברכות.
המדבקות של Tea&Soda תמיד מסדרות לי לגמרי את הפינה הזאת:



הנה עוד דף עם תמונות:




כמה פשוט ככה יפה (:




שילבתי קצת כרטיסיות תואמות לסטאק כעוד מקום לכתיבת ברכות:


אין מיני בלי מפל נכון?









תובנות:

1. יש לי כמה דגמים של ספרי ברכות למכירה. אני עוקבת לאורך השנים, ותשמעו קטע. כשהנערה בוחרת את הדגם, היא תמיד בוחרת דגם עדי. כשהאמא בוחרת את העיצוב, היא כמעט תמיד בוחרת דגם מיכל (:

2. אחת מהסיבות שהפרוייקט כל כך כייפי זה שכמעט תמיד נשלחות אלי לשיבוץ תמונות של צלם. כשעובדים עם תמונות איכותיות כל הפרוייקט מקבל אפקט וואהו אחר לגמרי.

3. אחד הדפים שאני הכי אוהבת בסטאק הוא זה של הפרחים. בצורה די עקבית, רוב הבנות מבקשות פחות להשתמש בו (:

4. לאט לאט ובלי שאני שמה לב, תבנית החיתוך (על הכריכה) של טניה סול הופכת להיות אחת השימושיות שלי.

תגובות