אתגר ללא מדוגמים - סיכום

 אז קודם כל, יש לי ווידוי. 

האתגר הזה היה לי ממש ממש קשה. 

אני חושבת שהכנתי איזה 15 כרטיסים, עד שיצא משהו נורמלי. אז אני מסירה את הכובע בפני כל הבנות שעושות את זה בקבוע. אתן מדהימות. 

עלו פה כרטיסים מגוונים ושמחים. חלק מהם היו פשוט יפהיפיים בעיני, וכולי קנאה על הסבלנות והכשרון שיש לכן בנות 

תודה לרעות על שני פרסים לאתגר, ולסמדר אפשטיין שהצילה אותי עם עזרה לאקסל הבדיקות. 
תודה ליעל כהן מאיר, מיכל דנון הלד ודניאלה קרני הראל - שהרימו אתגר מהמם עם כרטיסים נהדרים להשראה.
ותודה לכל האלופות שהשתתפו וניחשו.
65 בנות שלחו כרטיסי ברכה לאתגר. מתוכן רובם שלחו את כל השלושה! 
זה מדהים בעיני. חלק לא קטן אפילו שלחו יותר. 
הזוכה מבין הבנות ששלחו לפחות שלושה כרטיסים היא צילה לבנון.

65 בנות ניסו לנחש. קטעים 
שיצא בול אותו מספר 
7 בנות הצליחו לנחש נכון מי הכינה איזה כרטיס לכל אחד מה- 20 כרטיסים שעלו: 
מירי ישי, עפר פרסין, מירב מור, מורן המילטון, חופית מויסה, תמר פיו וטל אלטשולר. 
בנות אתן מדהימות. 
הזוכה מבינכן היא: חופית מויסה.

צילה וחופית, ברכות על הזכיה. צרו קר עם רעות לקבלת הפרס.

ואלה הכרטיסים שלי לאתגר לאתגר.
כחלק מההשראה ניסיתי לשלב טכניקות שונות.

הכרטיס היחידי שבלבל את רובכן הוא של יום חמישי. כנראה בגלל שלא היו בו נקודות אפוקסי. אתן לא מבינות כמה ניסיתי להוסיף אותן, אבל עם כל העיגולים האלה הן היו פשוט מיותרות

יום ראשון:

החתמה בשכבות עם חותמות ודיו של Altenew.


יום שני:
תבנית תיפורים לרקע, וחותמות של עצים עם חותכנים תואמים.


יום שלישי:


יום רביעי:

חותכני שכבות. יוצאים מהממם. לגמרי בדקו את הסבלנות שלי (:


יום חמישי:
צביעה בזיג - הכרטיס שהכי הפתיע את כולם (:
תאימנו לי שממש ניסיתי לשלב בו נקודות אפוקסי, אבל לא הצלחתי. עם כל העיגולים האלה זה פשוט לא התאים (:



תובנות:

1. מה עבר לי בראש??? מהרגע שהצעתי את האתגר וגיבשתי את הצוות, לא הפסקתי לקטר (:

2. חותכני שכבות (כרטיס 4) מגניבים לגמרי. כן, חסרים שן עלים, לא, אין סיכוי שאני חותכת איתם עוד משהו שוב (:

3. חותמות בשכבות יוצאים יפהיפה. היסכוי שלי לא להרוס את הפרח עם החיתוך שלו בביג שוט שואף לאפס. כמו כן הסיכוי שלי להבין איפה מתיישבת כל שכבה הוא עוד יותר קטן מאפס (:

4. צביעה בזיג - קניתי כ- 10 זיגים לפני כמה שנים כדי לעשות הצללות. לא תכננתי בכלל על צביעה. אבל בחלק מהניסיונות עשיתי את העיגולים האלה. עכשיו פשוט שלפתי אותם מקופסת הדברים המוכנים שמחכים לגאולה, ויצרתי מהם כרטיס.

5. נקודות אפוקסי הם החיים! חייבת להזמין עוד (:

תגובות