אלבום ברכות ותמונות לסבתא מתי

זהבה ומיטל החליטו ללכת על מתנה אישית ומרגשת לסבתא מתי שחוגגת יום הולדת 90.

הכנתי להן אלבום פוליו בגודל 7" על 9.5", עם כיס לברכות בצד אחד, ותמונות בצד השני.

כריכה:






ובפנים:




בצד שמאל יש מפל עם מקום ל-20 תמונות בגודל 4" על 4":




המפל כולו בנוי על כיס עם פלאפ גדול נשלף שבו יש מקום לעוד כ- 10 תמונות:





בצד ימין שני כיסים עם ברכות מהמשפחה:






כריכה אחורית:



תובנות:

1. מיטל וזהבה זרמו איתי, ונתנו לי יד די חופשית להכין את האלבום. זה אפשר לי לשחק עם הגודל שלו, ולהמציא את המבנה בצורה שהכי תתאים לחומרים שהן העבירו לי.

2. את האותיות חתכתי עם תבנית חיתוך של טניה סול. הדבקתי דו"צ עלל הקרדסטוק לפני החיתוך, ותאכלס הכנתי לעצמי מדבקות אותיות. בנות, אני לא רואה יותר שוב סיבה לקנות מדבקות אותיות! מבחינתי זה פתרון חסכוני ומושלם.

3.  ויתרתי על סגירה למפל, כי הוא יושב על דופן שמאל, בפנים, ותאכלס לא נפתח מעצמו כשפותחים את הפוליו.

4. קישוטון מקסים על השידרה, שמורן המילטון הכינה לי מזמן השלים את הטאץ. מורן הם תכף נגמרים לי, רק אומרת (: הסבר לאיך מחברים אותו לשידרה יש בהדרכה של שני מיני בקופסה אחת.

5. סטאק Carta Bella Paper - Flower Garden.


תגובות