מתנה לאבא - מעמד לכלי כתיבה

זוכרות את הארגונית לכלי כתיבה שהכנתי עם אורלי?

אז במקור היא הייתה מיועדת במקור לאבא שלי.

אבל היא יצאה כל כך יפה.... שבסוף היא מצאה את עצמה על שולחן העבודה שלי (:

אבל עדיין רציתי להכין גם לאבא שלי מעמד. יש לו אמנם מעמד שהכנתי לו פעם, אבל הוא אמר לי פעם שהוא מרגיש שזה עדין מדי, וחשבתי שיהיה נכון להכין לו משהו מציפבורד.

במפגש יצירה עם חברות, גררתי אותן להכין איתי מעמד חדש.

תכננתי את המעמד לבד, ככה שיהיה קטן יותר, ויתאים לשלוחן עבודה בייתי.

גם הוספתי לו גם תא לדפי ממו, ומגש שטוח לשים פיצפקסים.

מאוד פונקציונאלי (:






ושתראו אותו ריק:




תובנות:

1. היה סיוט להכין אותו. לא היה לנו ציפבורד שחור, אז עבדנו עם ציפבורד אפור רגיל 2.2. זה אומר שהיה צריך לצפות אותו מכל הכיוונים והפינות. נדמה לי שכל החברות שלי נשרו באמצע.

2. מבחינת מבנה, הוא חמוד ונח. להרבה אנשים בבית יתאים שהוא קטן.

3. מפריע לי קצת שהדופן בתא האמצעי (זה שמיועד לדפי ממו) לא אלכסונית. אבל בניתי אותה ככה שתתאים לכרטיסיה.

4. בכלל, כל המעמד כולו מתוכנן ככה שיתאים לכרטיסיות, ואפשר לראות איזה קולאז מהמם זה אפשר לי ליצור (:

5. לא נראה לי שאכין עוד אחד כזה אי פעם, בטח לא עכשיו כשכבר יש לי הדרכה לארגונית לכלי כתיבה (: פשוט אין סיבה. הארגונית כל כך יותר קלה ומגניבה (:


תגובות