שבוע 7

שבוע 7. מטורף!!!

יום 43:

כשרק התחלתי את האתגר הזמנתי לי כמה דיו דיסטרס אוקסייד.
אתמול הם סוף סוף הגיעו, אז אני משחקת קצת.
יש פה שני גוונים של ואוד, אבל לא ממש רואים.
את הברכה הדפסתי.
מאוד אוהבת את הנקודות השחורות במרכזי הפרחים, כולל את זה שהם יוצאות מהדוגמא.



יום 44:

סטנסיל ברקע, עם דיו אוקסייד (יש פה 2 גוונים של ורוד, אבל תאכלס לא רואים).
הכובע / עציץ (מה זה לעזאזל?) מודבק על מרובע לבן, ושחור, ומודבק עם נפח.


יום 45:

הייתי מעדיפה שהמאטינג של העיגול השחור יהיה יותר דק, אבל אין לי כלום.
הפרפר מודבק עם נפח, רק במרכז, והכנפיים מתרוממות מקסים.
חוץ מזה אוהבת!!!!
ותודה לדניאלה קרני הראל שעזרה לי להפוך את סך החלקים לכרטיס.



יום 46:

התפוצצות של צבע (סטנסיל ב-3שכבות), וחותמת שהפכה להיות אחת החביבות והשימושיות שלי.
ממש אוהבת, ולגמרי מתכננת גם להכין בצבעים נוספים.
שימוש בדיו אוקסייד.

יום 47:

שבלונות בשכבות.
הסגו היה אמור להיות ורוד, אבל נראה שאין קשר בין הצהע שרואים על הקופסה של הדיו, ומה שיוצא בפועל (:
לא סגורה לגמרי על העיגול השחור (הייתי מעדיפה שיהיה יותר דק), אבל סהכ יצא יופי.


יום 48:

חותמות ודיו דיסטרס אוקסייד.
גאה בעצמי כל כך! ואוהבת


יום 49:

הכי CAS (Clean & Simple) שיש.
הכרטיס מורכב מ-3 חותמות, דובי, לב, ו- HI.
צריכה לנסות את זה גם בצבע אחר.
מעניין מה תגידו 🙂



תובנות.

1. השבוע היו כרטיסים מגוונים, מאתגרים, שונים, שהוציאו ממני דברים אחרים, ואני ממש גאה בעצמי ובהם (:

2. הדיסטרס אוקסייד התגלה כאהבה עצומה! יש לי כרגע 11 גוונים, וכל הכרטיסים שאתם רואים הם מהם.

3. עשיתי הזמנה של סטנסלים. לגמרי נסחפתי.

תגובות