שבוע 13

יום 85:

חותמת דויילי מרובעת.
תבנית חיתוך HAPPY על נייר שצבעתי באוקסייד.
חתכתי פעמיים לתת קצת גובה. וזה מודבק על ולום ועל שכבה לבנה, מה שנותן אפקט מהמם בעיני.
הרקע של הכרטיס צבוע גם הוא באוקסייד.
החתמה של המשך הברכה באמבוסינג חם. פעם ראשונה (: והיא מודבקת עם נפח.
ואחרי התלבטות - גם נקודות אפוקסי.



יום 86:

דימיון לחוד ומציאות לחוד. מכירים? אז כזה...
יצרתי רקע לבד מפרחים בלבן עם הבלטה קרה. ואהבתי.
ואז שעה לא הצלחתי לשלב ברכה. זה תמיד החלק שהכי קשה לי. התלבטתי בין דגלון לבן קטן עם ברכה בפונט שחור, או להכניס צבע. הלכתי על הצבע. שלא יהיה עצוב / דרמטי מדי.
ולא חושבת שהצליח לי ):


יום 87:

היה קשה מאוד ״להתרומם״ מהדכדוך של הכרטיס אתמול.
זה מעורר מלא חוסר ביטחון.
מקווה שזה של היום יותר מוצלח.
סטנסיל חדש, 5 גוונים של אוקסייד, וחותמות חדשות.


יום 88:

OMG!!!!
או שתשנאו אותו או שתעופו עליו. מחכה לשמוע מה מהשניים (:
סטנסיל ב-3 שכבות של אוקסייד בגווני ורוד, חותמת ציפור ה-ו-ר-ס-ת ומשפט שלא קשור לכלום (תודה גילי), אבל היה היחידי שיכול ללכת עם החותמת של הציפור (:
מסגרת עם טוש שחור להשלים את הקטע.


יום 89:

סט של 4 תבניות חיתוך שביחד יוצר את במנדלה המהמת הזאת (תודה גילי).
המנדלה הקטנה מודבקת עם נפח ליצירת עניין.
חותמות דגלונים לברכות (תודה לקרן) ונקודות אפוקסי.

זה לא כרטיס עם אפקט הוואהו כמו הכרטיס של אתמול, אבל אני ממש אוהבת



יום 90:

חותמות!
סט ממש מגניב של 4 חותמות (תודה גילי),
חותמת שהתיישבה בול, מסגרת עם עט שחור, וכמה נקודות אפוקסי



יום 91:

טכניקה סופר מגניבה שרגינה לימדה אותי, נותנת אפקט סופר מגניב.
האתגר הזה מביא אותי למחוזות שלא הייתי יכולה לדמיין.
מה שכן, אני מוצאת שיש בכרטיסים האלה משהו מעט מלנכולי, עצוב... אולי זה בגלל שאני רגילה להרבה צבעים...





תובנות:

1. שבוע של התנסויות וקצת טכניקות חדשות. לא הייתי מעלה על דעתי שהאתגר הזה יביא אותי למקומות כאלה מופלאים (:

2. יום 86 זכה בתואר הכרטיס המבאס. יום 88 לעומתו היה וואהו אחד גדול. גם יום 85 ויון 89 אהובים עלי (:

3. דפי בסיס צבעוניים של AC מהסוג הזה: American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights


5. בשימוש עם סטנסלים אני עובדת עם משטח מגנטי מעולה, שהופך את היצירה למהנה ומדוייקת. לגמרי ממליצה. Ranger Ink - Magnetic station - 12 Inch.

תגובות