לכל אחת יש את הדף שלה...

כפולה חדשה לאלבום המשפחתי.

בדרך כלל אני זאת שמצלמת, ומאוד נדיר למצוא תמונות משפחתיות של ארבעתינו באותו הפריים.
אז כשכבר יש כאלו תמונות, הן מככבות בכפולה משלהן (:

כשהתחלתי לחפש באיזה דף להשתמש, גיליתי שנשארה לי שארית מכובדת מהדף הירוק עם הפרחים.
אני חושבת שהדף הזה הוא אחד הדפים היפים ביותר שהזדמן לי להשתמש בהם עד כה. מבחינתי הוא פשוט מושלם, וניצלתי בו כל פיסה וכל שארתי (:

ובאשר לעמוד, אני מאוד אוהבת את איך שהוא יצא.
פרט לתחרה, שאולי הייתה צריכה להיות בצבע שמנת ולא לבן, לא הייתי משנה בו כלום.






והכפולה שלו, לפי עמוד שראיתי ברשת, ושיכללתי ולקחתי לכיוון שלי.
אני כבר שעה מנסה למצוא את המקור כדי לתת קרדיט (רוב הסיכויים שזה היה בבלוג של bean talk), אבל ללא הצלחה. אם משהי נתקלה בו, ויכולה לתת לי קישור, מיד אוסיף קרדיט (:



גם את העמוד הזה אני מאוד אוהבת.
הדבר היחידי שהייתי משנה - הכיתוב על קרדסטוק לבן פשוט לא מתאים. הייתי צריכה לשים שמנת, או תכלת... (:

כל מי שכבר קצת מכיר אותי יודעת שאני מאוד ביקורתית, ואין שמחה ממני על שני עמודים שאני אוהבת (:

תגובות

  1. העמודים משגעים. כביקורתית לביקורתית :)- אין צורך לשנות שום דבר!
    אהבתי את הצבעים ואת הקישוטים המיוחדים שהוספת. פרח התכלת שבתמונה האחרונה מפיל ויפה שנתת לו כבוד ע"י תיחום מעניין.

    השבמחק
  2. גם אני לא הייתי משנה כלום :-)

    שני הדפים מקסימים מאוד מאוד,
    ואם הם "יושבים" אחד ליד השני, אז גם הלבן של הקארדסטוק והתחרה משלימים את עצמם :-)

    השבמחק
  3. לא לגעת בכלום!!!

    דווקא הלבן של הקארדסוק קופץ מתוך השמנת...

    מקסימים (_:

    השבמחק
  4. ממקו11.7.10

    מקסימים, התמונות משגעות, העיצוב יפה, מה צריך יותר?? תפסיקי להיות כל כך ביקורתית!!! :)))

    השבמחק
  5. יצאו דפים מקסימים!
    אם את אוהבת, אז למה הביקורת? שחררי!!

    ובלי קשר, שלחתי לך מסר בפרדס...

    השבמחק
  6. יו, איזה קשה את!!
    הדפים מדהימים מה את מבלבלת בקומקום!!?
    אהבתי את הניקיון שלהם.
    את הסימטריה.. מה לעשות אני מעריכה את זה!
    מדהים!!

    השבמחק
  7. איך אני אוהבת שנותנים מקום של בוד לכיתוב.
    היום תפסתי את שני הבנים שלי מעיינים באלבומים ונוכחתי כמה חשובות לם המילים שכתבתי

    כפול מסימה.
    אני אוהבתיותר את הדף הראשון

    השבמחק
  8. אנונימי11.7.10

    מזמן לא ראיתי דפים כל כך יפים.


    גורים.

    השבמחק
  9. הדפים יפהפיים!!!!!!!!!!!
    הקישוט-פרח הזה בשני כל כך מתאים שם..

    השבמחק
  10. עדי11.7.10

    כפולה יפה!!!

    הדף השני מאוד מצא חן בעיניי!
    והפרח עם הקישוט שמאחוריו יפיפיים.

    (אשמח לדעת מהיכן ניתן להשיג כאלו קישוטים)

    השבמחק
  11. הדפים משגעים ! והתמונת בהם פשוט יושבות בהם בול !! איזה יופי של יוצרת את :-)

    השבמחק
  12. וואי וואי יעל-
    כמה שהעמודים חבל על הזמן!
    יפים מאוד מאוד!

    השבמחק
  13. אהבתי, הדפים לא עמוסים הרקע החלק נותן שקט מצד אחד ומדגיש את הצבעוניות של הדפים המדוגמים. שילוב הצבעים מקסים וכך גם הקישוטים שהוספת: מיוחדים ובמידה טובה ולא מכבידה. לדעתי, הכיתובים מאוד חשובים באלבומים.גם אני מקפידה על כותרת, היגד או פיסקה כתובה, בעמודים שלי.

    השבמחק
  14. הדפים פשוט משגעים!
    לא צריך לשנות שום דבר בהם. הקרדסטוק הלבן ממש לא מפריע אלא משתלב יפה עם הכל.

    השבמחק
  15. דפים נהדרים!
    אוהבת את המבנה של השני- הוא מאוד מקורי ומעניין.
    עינת (פעמיים גלידה)

    השבמחק
  16. מיכל12.7.10

    בד"כ אני קוראת ומגיבה אצלי בלב (כי את לא מכירה אותי :-))
    אבל כשיש ביקורת עצמית כלכך לא מוצדקת אני חייבת להשמיע קולי!
    הדפים מקסימים! מסכימה איתך שדף הפרחים מהמם.
    לגבי השימוש בתחרה הלבנה ובבריסטול הלבן, מצד אחד אני מאוד מבינה אותך כי גם אני מאלו שקשה לה מאוד לחרוג מההרמוניה של הצבעים שכאילו "מוכתבים" ומצד שני, ברגע ששילבת את הלבן בשני צידי הכפולה, הוא כבר שייך להרמוניה.
    העבודות שלך מקסימות, מאוד אוהבת את הנקיון תהיי גאה בעצמך!

    השבמחק
  17. אוהבת מאוד את שני הדפים ואת הראשון טיפה יותר.

    השבמחק
  18. יעל הדפים מקסימים. איזה כיף שיש תמונה משפחתית של כולם. עשית 2 עמודים נפלאים - כרגיל.

    השבמחק
  19. דפים פשוט מושלמים. יש מושג כזה באמנות - קונטרה פונט, שזה אומר שחייב להיות בעבודה איזו נקודה ש"לא מושלמת" כדי שהעבודה תצא מושלמת...
    זה משדרג את העבודה לאנושית/אמיתית ויפה יותר!

    השבמחק
  20. לדעתי אין צורך בשום שינוי,הלבן נקי ויפה.

    מוכר עניין הצלמת והדמות החסרה.... צריך להעז ולבקש מהאנשים שיצלמו בבקשה,בדרך כלל אנשים מסכימים.

    דפים יפים,מחכה לעוד.

    השבמחק
  21. את לא נורמלית. כפולה מקסימה. הדף השני שבה אותי (השתמשתי בסקיצה דומה כמה פעמים, אבל הפרשנות שלך מדהימה) ונשמר במועדפים.
    כיף של כפולה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם