ים של ברכות

האמת, בדרך כלל כרטיסי ברכה הם לא העסק שלי, כמו שאומרים.

בכל זאת, רוב האנשים לא מעיפים יותר מחצי מבט חטוף בכרטיס הברכה.

אבל איכשהו, תוך כדי דפדופים באינטרנט ובבלוגים קצת קיבלתי חשק.
ומאחר ואני תמיד תקועה בלי כרטיסים לארועים, החלטתי לשבת קצת
ולהכין סטוק. על כל ארוע שלא יבוא (:

הכנתי אוסף כרטיסים פשוטים ונקיים, ומרובם אני די מרוצה (:
בכל כרטיס יש אלמנטים אלו או אחרים של תלת מימד, אבל כרגיל לא כל כך רואים זאת בתמונה (:




























ןאי אפשר בלי תמונה קבוצתית:





שנה טובה ומושלמת לכולם.
שנה של אושר ובריאות, שמחה ואהבה (:

תגובות

  1. הם משגעים, ומי שלא מסתכל - פעם הבאה לא יקבל... :-)))

    השבמחק
  2. מתוקים להפליא ומעוררים חשק ליצור

    השבמחק
  3. יפים! אחד אחד :-)

    השבמחק
  4. כרטיסים מעלפים!!!!!
    לא עושה כרטיסים, הא? נראה שאת מומחית :-)

    השבמחק
  5. ממקו1.10.11

    מקסימים! כל כך מגוונים ומתוקים:)

    השבמחק
  6. אנונימי1.10.11

    יעל יצאו לך כרטיסים משגעים! כל כך צבעוניים ויפים
    הכי טוב שיש סטוק כזה של כרטיסים בשלוף :)

    שיחקת אותה

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  7. יפה! את לא בקטע של כרטיסים אבל יצאו דוגמנים אחד אחד :-)

    השבמחק
  8. הכרטיסי מהממים! אחד אחד!
    שתהיה לך שנה קסומה ויפה כמו הכרטיסים שאת יוצרת.
    מכל הלב,
    יעל.

    השבמחק
  9. אני לא יודעת למה כרטיסים לא הקטע,
    אבל בהחלט שיחקת אותה! כל אחד ואחד יותר יפה ומיוחד מהשני!

    השבמחק
  10. קולקציה משגעת, אני אילו לא כותבת את מי הכי אהבתי כי ממש קשה לי לבחור...

    השבמחק
  11. יופי של קולקצייה הכנת לך. כרטיסים יפיפיים אחד אחד.
    שתהיה שנה טובה עם הרבה ארועים משמחים וסיבות לשימוש בכרטיסים.

    השבמחק
  12. קשת זאבי1.10.11

    יפייפיים!!!!

    השבמחק
  13. יפים אחד, אחד...
    רק אני כנראה נזכרת יום לפני להכין כרטיס (וזה במצב הטוב...:-) )

    השבמחק
  14. יפים אחד אחד ואפשר לראות ברוב המקרים
    את התלת-מימד. את מסודרת מבחינת כרטיסים לזמן הקרוב(:

    השבמחק
  15. הכרטיסים משגעים, כי כשיש טעם וכישרון - יש טעם וכישרון (-:
    ושאלה: הטקסט באנגלית בכרטיס הראשון - זה מודפס במחשב? חותמת? משהו אחר?

    השבמחק
  16. אנונימי2.10.11

    הכרטיסים פשוט משגעים לחלוטין!
    אני הכי הכי אוהבת את הראשון

    מירה

    השבמחק
  17. הכרטיסים מהממים ! נתת לי הרבה רעיונות וחשק ליצור כמה כרטיסים משלי מראש.

    השבמחק
  18. ממש מקסימים !!! מי שלא יודע להעריך פשוט תתני לו אחד קנוי....
    והחותמת הזו באמת משגעת ;-)

    השבמחק
  19. אנונימי2.10.11

    מצבור מעלף לגמרי. דווקא התלת מימד עובר מצוין בתמונות! מקסים מקסים!

    עינת ספקטור.

    השבמחק
  20. יעלי הכרטיסים פשוט מהממים... ואם זה מעודד אותך, אז אני יודעת שהכרטיסים שלי משקטים את לוחות השעם והשידות של כל המשפחה :)
    ואני בטוחה ששלך גם כן יזכו לכבוד, כי הם מדהימים, אן סיכוי שלא יסתכלו עליהם !

    השבמחק
  21. אנונימי2.10.11

    כולם פשוט מקסימים!!!!

    השבמחק
  22. hadarling2.10.11

    WOWOWOW כרטיסים מהממים מטריפים ומשגעים ביופיים!!! מתה על הצבעוניות והקלילות של העבודות שלך, הכרטיסים פשוט יצירת מופת נפלאה!

    השבמחק
  23. הם מתוקים אחד אחד!
    פתיחה מבטיחה לשנה חדשה... שתהיה שנה יצירתית ונהדרת!

    השבמחק
  24. giraffe2.10.11

    אוסף כרטיסים מתוקים אחד אחד
    שנה טובה ויצירתית

    השבמחק
  25. אוסף נהדר!!! שתהיה שנה מלאת אירועים משמחים

    השבמחק
  26. כמו תמיד - הורס!!
    אני חושבת שה"בעיה" העיקרית היא שלא יודעים שאת הכנת אלא חושבים שזה קנוי :)

    יפעת

    השבמחק
  27. איזה אוסף שווה יצא לך!!! הם כ"כ יפים! אני אף פעם לא מצליחה להכין לעצמי סטוק של כרטיסים מראש, ואני תמיד מקנאה במי שכן...
    מצטרפת לאיחולים, שנה נהדרת! :-)

    השבמחק
  28. הכנת מלא כרטיסים..... בחלק מהתמונות רואים את אפקט התלת מימד - ממש מקסים.
    רעיון טוב להכין מראש - כי תמיד כשצריך אין זמן להכין וסתם רושמים על דף רגיל.....

    השבמחק
  29. יפיפייםםםםםם!! ממש יפיפיים, יופי של אוסף {וגם אוסף של יופי}
    שנה טובה
    SHOLYHZO1
    שולי

    השבמחק
  30. בהחלט מקסימים :) כל אחד בנפרד וגן בתמונה קבוצתית, פשוט יפים.

    השבמחק
  31. יא, מדהימים, כל כך אהבתי את האלמנטים הבולטים, מקסים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם