מתנה לאמא

אמא שלי חגגה אתמול יום הולדת.
זה כבר די הפך למנהג שחוץ ממתנות קנויות מביאים גם משהו בעבודת יד (:
אז הדפסתי תמונות של ארבעת הנכדים, יצרתי קולאז בפיקאסה (ממליצה בחום) והכנתי קנווס. אלא מה.



הרעיון היה שלכל ילד יש צבע מאטינג משלו, שזורם איתו לדגלונים שמתחתיו.
נועה בסגול, עדי בוורוד, עומר בכחול, ורועי בירוק.
אני לא חושבת שמישהו חוץ ממני שם לב לזה, אבל, זה בכל זאת נתן זרימת צבע יפה ונעימה לאורך קו הדגלונים, במקום בלאגאן גדול בעניים משלל צבעים.








תובנות:
1. רציתי גם לכתוב לסתבא באהבה. או הנכדים. או משהו. אבל פשוט לא מצאתי איפה להכניס את זה ):
כנראה שקצת תכנון מראש יכול להועיל בכל זאת מדי פעם (:
2. הקולאזים שפיקאסה יוצרת - מעלפים. אני יודעת שכבר המלצתי עליהם לא פעם, אבל למה לפספס הזדמנות להמליץ שוב? זה פשוט מאפשר משחקים הרבה יותר מעניינים עם התמונות. יצרתי קולאז אחד מ-4 התמונות, שמרתי לגודל תמונה של 13X18, כדי שלתמונות תהיה בכל זאת נוכחות כלשהי, באיכות מקסימלית והדפסתי. חתכתי את התמונות, מאטינג, ו- wow. לא צריך הרבה יותר מזה.
3. הגלונים לא מודבקים בצורה מלאה. קצת דבק למעלה, וזהו. זה מאפשר להם להתרומם קלות בחלק התחתי שלהם, ויוצר אפקט יותר מעניין.
4. הלב והפרפרים הם בשכבה כפולה, כדי שיראו יותר מעניין. וכמובן מודבקים בתלת מימד.
רציתי נורא להוסיף פה שפריצים עדינים של צבע אקרילי, כי ליצור רסס נקודות באזור הפרחוני מימין, אבל עדיין אין לי אומץ לנסות את זה.
5. יוחאי, הבעל של מיכלי, שאל אותי אם התיפורים הלבנים הם בטעות או בכוונה ): אני צריכה להבין מזה משהו?

אמא, אוהבת אותך הכי הרבה בעולם! את מהממת! מזל טוב, ויום הולדת מושלם (:

ולא שכחתי להגריל את הקנווס מהפוסט הקודם. חתולי8 - אם את רוצה, הוא שלך (: שלחי אלי מסר עם כתובת. תהני.

תגובות

  1. רעיון מקסים וביצוע משגע!
    אוהבת את "בלאגן הקישוטים" מימין... כמובן שהדגלונים, הצבעוניות, התיפורים, הפרפרים והכל משתלב נהדר בצורה משגעת!

    השבמחק
  2. ליאת26615.3.12

    קנווס משגע!!!
    שילוב מושלם של קישוטים ותמונות.
    המון מזל טוב!

    השבמחק
  3. יצא מקסים ביופיו.

    גם אם אחרים לא שמו לב למוטיב הצבע, כנראה שאם הוא לא היה קיים זה היה נראה יותר מקושקש לעין.

    מזל טוב לאמא שלך.

    השבמחק
  4. זה מעלף!!
    נקי, סורם, ססגוני לעיניים!
    מקסים!

    השבמחק
  5. ממש ממש מקסים!
    מאוד אהבתי, ואני הולכת לעשות קולאז בפיקסה :-)

    השבמחק
  6. זה מקסים, שיר! כולל התיפורים ועניין הצבעים (למרות שאני חושבת שאם הפס לרוחב התמונות היה "מנותק" במידה שווה מכולם - זה היה בולט יותר. כיוון שהגון שלו קרוב לחלק מגוני הדגלונים, זה קצת מטשטש את האפקט).
    ושאלה אחת: לא ברור לי איפה פה השימוש בקולאז' של פיקסה - התמונות הרי נפרדות. אפשר היה לחתוך אותן כסטריפים גם בלי הקולאז', לא?
    בכל מקרה אני חושבת שהתוצאה הרמונית ויפהפיה! וברכות לחתולי!

    השבמחק
  7. אמא שלך בטח מאושרת כי זה מקסים ומלא אהבה... אוהבת את הרקע שלא פחד מהוורוד החזק חזק הזה!
    האמת היא שבהדרגה של הצבעים קשה להבחין כי בסופו של דבר הצבעוניות של החולצות "גונבת" את זה...
    הפרחים מקסימים!

    השבמחק
  8. קשת זאבי16.3.12

    נקי ויפה ומושקע!
    רק לא הבנתי מה עשית עם הפיקאסה אם חתכת כל תמונה בנפרד ושמת מאינג לבד. תסבירי לי בפעם הבאה שנפגש :-)
    המון מזל טוב לעוד שנים ארוכות!

    השבמחק
  9. ממקו16.3.12

    יעלי זה משגע! אהבתי מאוד וגם ההורים! ברכות לחתולי:)

    השבמחק
  10. דיייי !!! איזו הפתעה ציפתה לי בסוף!!! בחיים לא זכיתי בכלום! איזה כייף לי!!
    כבר שולחת לך מסר עם הכתובת! יואו...איזה כייף לי....

    תשמעי, הקנבס הזה הורס!!! רעיון וביצוע מושלמים. טוב, כרגיל אצלך!

    והתיפורים...מה יוחאי מבין. הם מוסיפים כ"כ הרבה!! אני בכלל מוכנה לעבוד במע"צ כי הם עושים כל היום תיפורים על הכבישים...
    משגע.
    תודה וסופשבוע מתוק :)

    השבמחק
  11. מקסים!!! צבעוני שמח ומחמם את הלב, בדיוק כמו כ"א מהמתוקים שבתמונה, מזל טוב!

    יפעת

    השבמחק
  12. יעלי - הייתי תולה את הקנבס הזה אצלי בבית ע-כ-ש-י-ו- (אפילו שהילדים אינם חלק ממשפחתי) הוא כל כך מושלם.
    התאמת הגוונים בין הדגלונים למאטינג גאונית גם כי היא עושה סדר בעיניים וגם מכיוון שהיא מדגישה את תמונות הילדים (שהם, בסופו של דבר, הכי חשובי כאן).
    big like

    השבמחק
  13. קנווס מ ק ס י ם !! אני בטוחה שהיא אוהההבת אותו ככ.

    וגם אני מאוד אוהבת את הקולאג'ים של פיקאסה"-)

    השבמחק
  14. מתנה מקסימה!!!
    לא שמתי לב בהתחלה אבל אחרי שהסברת את עניין הצבעים זה מקסים ובהחלט יוצר "סדר" מקסים.
    מזל טוב לאמא שלכם והמון בריאות!

    השבמחק
  15. ברור שהתיפורים הלבנים הם בכוונה! מייד רואים. הקנבס מקסים מקסים!

    השבמחק
  16. דפנלולה18.3.12

    זה מקסים! וה"זרימה" הזו של הצבעים, זה המ שהופך את זה לככ עדין ויפה, גם אם לא ממש שמים לב לזה ו"יודעים לקרוא לזה בשם".
    ...אני גם צריכה להכין קנבס כזה לאמא של בעלי :-)

    השבמחק
  17. אהבתי מאד את הקשר בין המסגרות לדגלונים, וברור שהתיפורים בצד הם ממש במקום.

    השבמחק
  18. קנווס מקסים, כמה יפה איך כל האלמנטים מסתדרים ביחד והתוצאה כל כך נעימה לעין.

    השבמחק
  19. במילה אחת - מ-ו-ש-ל-ם!
    ובהרבה מילים - אהבתי מאוד! ישר הרגשתי שהזרימה של הצבעים מאוד "מסתדרת לי" למרות שבהתחלה גם לא שמתי לב לצבעים התואמים של הדגלונים..
    גם הפרופורציות של התמונות מעולות וזה באמת מאוד מיוחד - גם בלי כותרת - התמונות אומרות הכל :)
    ולגבי התיפורים - תגידי ליוחאי שזה אחד הדברים היפים! אני חושבת שזה אחד הדברים הראשונים שלמדתי להוסיף שכל כך "מסדר" את העבודה ומשלים את החלקים שיותר מרגישים חסרים..
    אה, וכמובן אסור לשכוח להוסיף עוד כמה סימני שאלה - וואו!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  20. וואו, יעל...
    הקנבס מ-שגע !!!
    ההרמוניה שלו נפלאה :)
    LoolaB - Smadar

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם