משחקת עם וואשי

זה התחיל בתהיות כמו "מה לעזאזל עושים עם זה?".

זה המשיך בהתלהבות של "זה מגניב, אבל מה לעזאזל עושים עם זה?".

ולבסוף אחרי שקניתי כמה כי "הם כל כך יפים שאי אפשר לשלא לקנות", החלטתי שחייבים למצוא להם שימוש כלשהו...

אז השימוש שהכי אהבתי עד כה היה למסגרות לתמונה.

למה דווקא זה? הרי אפשר לעשות את זה מכל דף מדוגם...
נכון, אבל הוואשי מתלפף מצויין סביב כל הזויות המיוחדות של המסגרת.
הרבה יותר קל לתפעול מדף מדוגם.
לא צריך לדאוג לדפנות בנפרד. הליפוף שלו סביב המסגרת מטפל בדופן הפנימית והחיצונית.

המסגרת שיצאה לי הכי יפה עד עכשיו היא זאת.
השתמשתי בשלושה סוגים של וואשי.
החלק העליון - וואשי מבד מהיריד של נתנאלה.
החלק התחתון - וואשי מנייר שקניתי אצל שוקה, אבל ראיתי מאז בעוד מקומות.
התחרה החומה - עוד וואשי מהיריד של נתנאלה. זה בעצם סוג של תחרה עם פס דבק צמוד.

אחרי שסיימתי להכין את המסגרת, חיפשתי תמונה מתאימה.
נזכרתי בתמונות המהממות של מיטל מהחינה. היא פשוט התאימה לפה בול בגודל ובצבעים.
נכון שמיטל מהממת פה?
מיטל קיבלה את המסגרת במתנה כמובן, ואני חושבת שאהבה (:


שימוש נוסף לוואשי הוא בהכנת סימניות.
מה שנחמד בפרוייקט הזה הוא שאפשר בקלות להכין את זה עם הילדים.
הגדולה שלי בת עשר, וכבר הכינה כמה כאלה לבד. והן יצאו לה מקסים!


בסימניה הזאת הוספתי קצת קישוטים - הכל על טהרת הוואשי.
בגלל שרציתי להשאר עם אותו מרקם ואותם צבעים, הדבקתי קצת וואשי על נייר
לבן חלק, ופינצצתי ממנו את הצורות שרציתי.



קופסת קורני מטופלת בוואשי ניתנה במתנה לרוני.




הכל על טהרת הוואשי. פרט לבלניג ולכיתוב.
הוואשי מסביב הוא וואשי מבד מנתנאלה. השאר הם וואשי מניר.
הקופסה כמובן עם מגנטים כך שהיא נצמדת לדל של הבית או למקרר.



ולפעמים זה לא מצליח.
מסגרת לתמונה, מאיקאה, אבל על בסיס עור או דמוי עור, ולא על בסיס עץ או פלסטיק.



תובנות:
1. וואשי בהחלט יכול להיות מדליק.
2. כמו בכל דבר, גם כאן טוב לחשוב מראש על צמדים או שלשות שהולכות ביחד, כדי שתהיה התאמה טובה.
3. אמנם לא מפתיע, אבל בכל זאת - הוואשי מבד אמיד וחזק יותר מזה מהנייר. והוא גם נותן מראה יותר "יוקרתי". הוא גם אטום יותר.
4. במסגרת התמונה, בחלק האחורי שלה, היה צורך לחזק את ההדבקה של הוואשי כדי שלא יפרד לאחר זמן. כלומר, הוואשי לא נצמד כמו סלוטייפ איכותי. הוא מתקלף מאוד בקלות. לשים לב לחזק איפה שצריך...
אותו הדבר בסימניה. אחרי כמה ימים הוואשי התקלף מקרטון הביצוע והייתי צריכה חיזוקים.
5. אמנם לא מפציע, אבל בכל זאת כדאי לציין, הוואשי מבד לא ניתן לפינצוץ, גם לא לאחר שהדבקתי אותו על נייר.
6. הוואשי לא אטום. המסגרת האחרונה של איקאה היא בחום כהה. הוואשי לא נדבק אליה טוב, ולא יצא יפה, כי החום למטה עיוות את כל הצבעים. בעבודות על נייר זה לא אמור להפריע, ואפילו יש הרבה שמחפשים את האפקט הזה. במסגרת התמונה זה לא התאים לי.
7. קופסת הקורני המטופלת - יותר קל וכייף להכין מדפים מדוגמים מאשר מוואשי.

לסיום - הצלחתי ל"ביית" את הוואשי, ולהשתמש בו ללא קריעות (:
אני חושבת שזה מפספס את הפואנטה, אבל נחמד בכל זאת מדי פעם (:

תגובות

  1. זהו - את מלכת הסקראפ!! לא משנה במה תגעי זה תמיד ייצא יוקרתי, ומהמם!!!!! אהבתי את הכל, במיוחד את המסגרת לתמונה של מיטל והסימניות :)

    יפעת

    השבמחק
  2. ממקו14.10.12

    הדברים מקסימים, התמונה של מיטל מהממת! בהחלט כיף לשחק עם וואשי.

    השבמחק
  3. וואו!! שיחקת אותה עם הוואשי, הכל יוצא ממש נהדר ומשודרג..

    השבמחק
  4. יצא כרגיל יפה.
    בדיוק התחשק לי להזמין וואשי אבל עברו לי בראש אותם הדברים... מגניב אבל מה עושים עם זה.
    מתי התובנות מקבלות בלוג משלהן...?
    :)

    השבמחק
  5. אנונימי14.10.12

    מקסים. עושה חשק לגשת לערימת הוואשי שממתינה בארון.
    מה זה קופסאת קורני?

    גורים.

    השבמחק
  6. אנונימי14.10.12

    מקסים, בהחלט עושה חשק לשחק עם הוושי. אש קטנה

    השבמחק
  7. מקסים, הוואשי הזה עושה פלאות, שידרוגים נהדרים
    שולי

    השבמחק
  8. הזדהיתי עם משפטי הפתיחה של הפוסט.
    אצל נתנאלה ביריד נשברתי וקניתי!! באמת אי אפשר היה לעמוד בפיתוי.
    עכשיו אני בשלב שתוהה מה לעזאזל אני עושה עם זה.....
    הכנת יופי של עבודות. המסגרת הראשונה משגעת וגם הסימניה!

    השבמחק
  9. אנונימי14.10.12

    הכל מדהים ומהמם...
    כל מה שאת נוגעת בו יוצא נפלא..

    הייתי שמחה ולא לצחוק חחח רק לדעת מה זה קופסת קורני????

    תודה, ותמשיכי לשתף אותנו ביצירות :-)

    השבמחק
  10. מלכה!!! אין חומר שאת לא מצליחה לשלוט בו ברגע שאת נוגעת בו :)
    הכל מקסים! והכי הכי - התמונה שלי!! טוב, בעצם המסגרת שלי :):):)
    תודה תודה תודה!!! איזה כיף לקבל מתנות "סתם" ככה בלי שום אירוע מיוחד. את מקסימה :):)


    השבמחק
  11. מקסים יעל - הוואשי הוא כיפי למטרות האלו בדיוק (-:

    השבמחק
  12. יאאא כמה דברים מגניבים. שמחה שנדבקת באהבת הוואשי :)
    תודה על הקופסא, היא כבר תלויה על המקרר וקיבלה מחמאות! איזה כיף לי. תודה!!

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  13. אני חוזרת על עצמי-
    אין על העבודות שלך!!!!

    השבמחק
  14. יא, מגניב, ואני מאוד אוהבת את התובנות שלך בכל פוסט (כיף ללמוד ממך)

    השבמחק
  15. כמה דברים מקסימים אפשר להכין עם וואשי ויוצא מדהים!

    השבמחק
  16. פוסט מקסים ויצירתי!
    גם אני נתקלתי בבעיה של הוושי המתקלף. מה עושים עם זה? איך אפשר לחזק אותו? לכה מעל? דבק?
    תודה!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם