משהו קצת אחר

בזמן האחרון מצאתי את עצמי מכינה הרבה כרטיסי ברכה.
אז  הרגשתי צורך להכין פרוייקט קצת שונה.

פיתחתי כמה תמונות.
אבל לא התחשק לי על דף אלבום.
יש משהו מבאס בכל הזמן והאנרגיה שבהכנת דף שנכנס ישר לאלבום ואף אחד לא מסתכל עליו....

Beyond The Page MDF Heart 3-D Wall Art
כבר מזמן שהדבר המהמם הזה מחכה אצלי בסבלנות לרגע המתאים.
ונראה שהרגע הגיע (:

התיישבתי עם קיט גדול שענת מאיקס מיקס הזמינה במיוחד בשבילי (אחלה שרות - הזמנה אישית), ושמרתי במיוחד להזדמנות הזאת.


 

ואי אפשר בלי כמה פינות חמד (:
זאת הפינה הכי אהובה עלי (:

 

כמה כפתורים בתור המרכז של הפרח משדרגים אותו המון...

 
 
החלק העמוס באמצע:

 
עוד פינה:

 

 ושוב הכל ביחד :

 
 
לסיום, חיברתי סרט מתאים, והנה הגדר כבר תלויה על הקיר בסלון (:



מה אני אגיד לכם, נהנתי!!! (:

תובנות:
1. לזכור, שלא יהיה יותר מדי סימטרי. אי סימטריה מייצרת עניין.
2. כמו תמיד, רכיבים קטנים בתלת מימד. מוסיף המון עומק.
3. ליצור קונטרסט בין התמונות לרקע.
4. השתמשתי בקיט שלם - כרגיל אוהבת את המראה ההרמוני שזה נותן.
5. לעבודה על מוצרי עץ - חשוב לכסות את כל המשטח בדבק, כדי שלא יווצרו בועות אויר בין הדף לעץ במשך הזמן. זה טיפ שקשת נתנה לי פעם באיזו סדנה, ומאז אני משתדלת להקפיד על זה (:
6. לחבר סרט בצבע תואם - בכוונה יצרתי לו קשר באמצע. אני אוהבת שזה מסתיר את המסמר (:
 

תגובות

  1. לינה21.7.13

    מקסים. נחמד לראות תוצרים שלך עם חומרים אחרים. רעיון נהדר לתמונות.

    השבמחק
  2. מושלם בעיני!
    רואים את המחשבה מאחורי כל פרט והמיקום שלו.
    אהבתי.
    :)

    השבמחק
  3. יפה כתמיד! ותודה שאת מראה את הפרטים ומשתפת בתובנות

    השבמחק
  4. מושלם!!!

    כבר אמרתי שאת כל פעם מפתיעה מחדש?

    השבמחק
  5. יעלית21.7.13

    פשוט מהמם! אני מופתעת כל פעם מחדש....
    ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)

    השבמחק
  6. מושית1021.7.13

    יפה מאד ומיוחד!

    השבמחק
  7. וואו!!
    ממש מקסים ויפהפה.

    השבמחק
  8. זה מהמם!
    איזה יופי של דפים.

    השבמחק
  9. מתוק כל כך...... <3

    השבמחק
  10. ממש מתוק!
    מזכיר לי את הטרנד של שלושה מלבנים לאורך (לא לרוחב כמו שלך)

    השבמחק
  11. אנונימי22.7.13

    מקסים!
    אהבתי את הבחירה של הדפים הצבעוניים והמשמחים האלו.
    יעלוש-לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  12. זה יפה!!
    אני אוהבת את הדפים , את הצורה, את הפרטים הקטנים.. אני אוהבת את כל היצירה הזו. ותודה על התובנות..

    השבמחק
  13. ממש יפהפה יעלי! אוהבת מאוד את החידושים שלך :) וכמו תמיד, את התובנות המעולות :)
    באמת התגעגעתי לקצת תמונות של הבובות!

    השבמחק
  14. זה חמוד כל כך!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם