על הדרך....

תודה לכל מי ששמה לב ששבוע שעבר פירסמתי את הרשומה ביום שני ולא ביום ראשון (:
קטעים, לא חשבתי שחוץ ממני מישהי שמה לב לזה שמזה שנים אני מפרסמת רשומה בכל יום ראשון (:

עוד פוסט של אוסף דברים קטנים שהכנתי:

1. מחברת לענת חברה שלי:




אחת מהמחברות היותר עדינות שהכנתי.


2. נרתיק איפור שהכנתי לקרן, חברה שלי, ליום ההולדת.

נראה שהפעם הצלחתי לעשות ריצרץ עם גימור נורמלי.

שמים לב לפספסול לאורך כל ההיקף?




3. מאחר וקנינו פינת אוכל חדשה, הכסאות של הפינה הישנה פוזרו ברחבי הבית. אחד הכיסאות מצא את דרכו לחדר של עדי. במסגרת יום ההולדת שלה אני מסדרת לה את החדר מחדש. זה כלל את ריפוד הכסא בצורה שתתאים לחדר.





4. סימניה שהכנתי כחלק מהחלפת דג הזהב ושכחתי להעלות:

הצבעים יצאו קצת יותר חזקים ממה שהם באמת...








תובנות:

1. ריפוד כסאות - וואהו!!! בתוך דקות הכסא לובש צורה אחרת לגמרי. ככה הוא נראה לפני כן. הריפוד הקדם התאים לי לפינת האוכל, אבל אין ספק שהריפוד הזה מתאים הרבה יותר לחדר של ילדה (:

2. עבודת הריפוד קלה מאוד. כמו תמיד, החלק הקשה הוא בחירת הבד (: מפרקים את ארבעת הברגים  שמחברים את המושב לכסא, מחברים את הבד החדש למושב באמצעות אקדח סיכות: מקפלים יפה בקצוות ומותחים טוב טוב תוך כדי. אני אפילו לא הורדתי את הריפוד הקודם. שתהיה עוד שכבה. למי אכפת. יהיה יותר רך (:

3. סימניות - ביג לייק. קטן ומתוק. תשומת לב יפה כחלק ממתנה. קרדסטוק משני הצדדים כדי שלא יהיה דק מדי. מידות רוחב 5 ס"מ, גובה 15 ס"מ או קצת יותר.

4. נרתיק איפור- מתנה מקסימה לכל מי שלא תופרת. ומאוד שימושית. ההשקעה ברוכסן משתלמת - הפינות הרבה יותר יפות ומקצועיות ככה. ההשקעה בפספול - לא טובה. זה פשוט לא מתאים לפה. לא נותן Look יפה. עדיף לעשות בוקסינג למטה.

5. המחברת - טוב, כולם כבר יודעים שזאת אחת האהבות שלי (: המחברת הספציפית הזאת יצאה מאוד עדינה ואני אוהבת אותה.



קצת תשובות לשאלות מפוסטים קודמים:

לוח כיסים:
1. ריקי ארברמן- בוודאי שאפשר לאמץ  את רעיון לוח הכיסים. אשמח לראות את התוצר (:
2. סתיו - יאללה, לקפוץ למים. קטן עלייך לגמרי!!! מחכה לראות את הלוח שלך (:

סלסלה תפורה:
3. ליאת - סלסלת הבד שלי - את עושה כזאת בלי בעיה. יאללה, מחכה לראות פוסט עם תמונות (:
4. גלי - הסלסלה לגמרי מהראש (: אשמח לתת לך עוד הסברים אם את רוצה להכין כזאת לבד (:



תודה לכל המגיבות (: אין על התגובות שלכם כדי להלעות חיוך על פני (:
שיהיה לכולם שבוע מושלם (:
 

תגובות

  1. עדי מהערבה23.11.13

    המחברת מקסימה! ואני אגב מחכה לפוסטים שלך כב במוצ״ש... שיהיה שבוע מקסים ואני שוב רוצה לציין כמה התובנות שלך עוזרות... עדי מהערבה

    השבמחק
  2. הכל מהמם, כרגיל :-)
    והמחברת - יצאה באמת מקסימה, היא איתי בגאווה רבה בכל מקום!

    השבמחק
  3. כל רשומה שלך היא עונג צרוף... כל כך מוכשרת. הכיסא מטריף במיוחד והמחברת אכן שיא העדינות.. תודה על תשומת הלב האישית..

    השבמחק
  4. כמה דברים מהממים בפוסט אחד! אהבתי במיוחד את הריפוד של הכסא - מהמם! מחכה כבר לראות את העיצוב מחדש של החדר של עדי...

    השבמחק
  5. הכל מקסים!!!
    את חלק משגרת יום א' שלי
    באה בבוקר, מסתכלת בפוסט, מתרשמת בקצרה. משאירה אותו ב"לא נקרא" ואח"כ בעבודה פותחת שוב...
    שגרת יום א'

    השבמחק
  6. המחברת מהממת! כ"כ עדינה ויפה.גם הנרתיק והסימניה. אבל...אני מאוהבת בכסא! מקסים !!!

    השבמחק
  7. לינה24.11.13

    הכל מקסים כרגיל. אהבתי במיוחד את המחברת המיוחדת.

    השבמחק
  8. המחברת הזאת ממש ממש יפה!!! והנרתיק מושלם לחלוטין, השתלטת את הרוכסן באופן מושלם! את הבד של הכסא אני מאוווווד אוהבת... יש לי ממנו יותר מידי :)

    השבמחק
  9. כל פעם אני נהנתה לראות את התוצרים שלך.... ממש ממש יפה-הכל!!!
    את עושה לי חשק ליצור, עכשיו רק צריך להחליט מה :-)

    השבמחק
  10. מהמם הכל
    אני חייבת לחזור לתפירה - התנתקתי יותר מדי

    השבמחק
  11. יעל יקרה, איזה כיף לגלות שהשם שלי מופיע בפוסט!! אני גם מחכה לשעת כושר (חופש חנוכה?) להתקדם עם המשימות שהצבת(י) לי... המחברת עם העננים מקסימה (זה דף מדוגם או חותמת שהוספת?) והכסא המרופד מעלף - אספר שהבוקר הייתי בדנדו בנחלת בנימין... וקניתי לי בד דומה עבור שני כסאות המטבח המרופטים שיש בדירה החדשה שלנו.. בזכותך כמובן - אז תמשיכי ליצור ולשתף כי ההשפעה שלך רבה :)

    השבמחק
  12. יפה לך המחברת העדינה!
    נרתיק האיפור עם הפספול - מושלם :)

    השבמחק
  13. הספקים מרשימים ביותר.
    המחברת נפלאה ותפירת הרוכסן ממש מושלמת. לגבי הפספול - אני ממש אוהבת, יכול להיות שברמה הפרקטית עדיף בוקינג, אבל מבחינת אסטתית - הפספול מקסים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם