מחברת - כשחלומות מתגשמים

מחברת חדשה, מתנה לחברה מהעבודה שיצאה לפנסיה.

אני ממממש (!!!) אוהבת את איך שהיא יצאה (:


כריכה קדמית:






כריכה אחורית:



קצת בפנים:




ופתוח:





נסחפת קצת עם תקריבים שאני אוהבת (:





תובנות:
1. קצת יותר שכבות מהרגיל שלי - ואני ממש אוהבת את התוצאה. עדין ולא עמוס לי מדי.
2. שילוב אותיות מסוגים שונים - כשנעשה בצורה נכונה זה מוסיף המון עניין ולא נראה כמו טעות. ה- D השונה - זה בכוונה ולא בגלל שהייתה חסרה לי אות (:
3. הפנינים האלה - חייבת לקנות עוד!!! נגמרו לי ואני מאוד אוהבת את ה- touch שהן מוסיפות.
4. אישית - מאוד אוהבת סוגריים בתחילת כיתוב. אין לי שמץ למה אבל אני ממש אוהבת את זה. ואני אף פעם לא סוגרת אותם (:
5. המוטיב המרכזי של הרקע - הוא מדף שיש בו שורות שונות. גזרתי ממנו פסים פסים, וזה נתן שילוב צבעים הרמוני, ויחד עם זה עליז וחי.

תגובות

  1. מקסים מקסים מקסים!! מתי את מוציאה ליין מחברות ?

    השבמחק
  2. מהמם! מושלם! מקסים!
    מתי סדנא?

    השבמחק
  3. ממש מקסים!!!

    השבמחק
  4. מחברת מהממת!!!

    השבמחק
  5. זה יפהפה.. עושה חשק לנסות לעשות גם :) תודה שחלקת!

    השבמחק
  6. תוצר מקסים! הצבעוניות שובת לב ומשמחת

    השבמחק
  7. לינה18.3.14

    מהמם. אהבתי את הצבעים והשילוב שלהם. זה יצא מאוד שמח ועליז :-)

    השבמחק
  8. מספיק עם היופי הזה

    השבמחק
  9. מהמם! אהבתי את השילוב ההרמוני שיצרת עם המון צבעים ודגמאות יחד

    השבמחק
  10. מתוקה לגמריי. מושלמת

    השבמחק
  11. ממש אבל ממש יפה!!!

    השבמחק
  12. המחברת הזו מושלמת

    השבמחק
  13. המחברת מקסימה! זה עטוף בנייר מדוגם או קארדסטוק? עברת עם מוד פאג'?

    השבמחק
  14. באמת מקסים, כל התובנות שלך הן בדיוק מה שאני אוהבת במחברת הזו, אבל מה שאני הכי שמחה ממנו - זה שאת אוהבת אותה :-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם