מחברות ותובנות

תודה לכולם על הפידבקים המקסימים והתומכים כאן ובפייסבוק על פתיחת החנות שלי (:
מעריכה את זה מאוד.

אז היום יש לנו עוד כמה מחברות - כבר אמרנו שאני בשוונג (:
ויהיו לנו עוד הרבה. קיבלתי היום הזמנה לשבע מחברות - מתנת סוף שנה למורות ולגננות.
הרעיונות כבר ממלאים לי את הראש (:

מחברת שלישית (עלתה לחנות):

כריכה קדמית:






כריכה אחורית:



ופתוח:




מחברת רביעית (נמכרה):

כריכה קדמית:






כריכה אחורית:






ופתוח:






מחברת חמישית (עלתה לחנות):

כריכה קדמית:






כריכה אחורית:





ופתוח:





תובנות:

1. במחברת הרביעית הבנתי שאני יכולה לעשות את המחברות כך שאפשר לכתוב בהן גם באנגלית (משמאל לימין) וגם בעברית (מימין לשמאל). איך? עיצבתי את שתי הכריכות כאילו הן הראשיות.
מסקנה - זה הרבה יותר עבודה. לא בטוח שזה שווה אותה. כנראה שלא.

2. במחברת החמישית נתקלתי פעם ראשונה בתופעה שהכריכה הפתוחה לא יוצאת "וואהו". שורת הדגלים כאילו "נחתכה" לי באמצע. אמנם זה לא קריטי כי רוב הזמן רואים רק צד אחד של המחברת, אבל בכל זאת, Note to myself - להיות עירנית יותר לאיך יוצא המכלול.

3. מי שיסתכל טוב יראה שהמחברת השניה עשויה כל כולה משני דפים. בלבד. זהו. רק שניים (:

4. המחברת השישית - אני חושבת  שזאת פעם ראשונה שאני משתמשת באותו הדף פעמיים. אחת כדף מרכזי ואחד כשהלמה.לא סגורה איך מרגישה עם זה.

5. במחברת השישית - השתמשתי בפעם הראשונה בדויילי (שקניתי בחנות החדשה made by hand). מאוד אוהבת את השילוב של זה. צפו לראות עוד כמה וכמה כאלה (:

6. במחברת הרביעית יש המון שכבות. ה - מ - ו - ן. כולן כמובן מאותו קיט. הרמוני. אוהבת. אבל איכשהו זה קצת "כבד" לי. קצת.


בפוסטים הבאים:
1. עוד מחברות.
2. מיני אלבום שהוזמן למסיבת רווקות.
3. החלפה פרטית עם הגר.
4. כרטיסי ברכה.
ועוד...

תגובות

  1. איזה יופי שהזמינו!!!
    אבל ברור איך לא.... :) המחברות מהממות!!!

    יפעת

    השבמחק
  2. מושית1015.6.14

    המחברות מקסימות מאד. מאחלת לך עוד עוד הזמנות

    השבמחק
  3. יעלית15.6.14

    אחלה חנות:)
    כל פעם מפתיעה מחדש....

    השבמחק
  4. הכל מקסים! כמה רעיונות למחברות שלא חוזרות על עצמן. מחכה גם לפוסטים הבאים, מסקרן מאוד...

    השבמחק
  5. מחברות משגעות.. כרגיל...
    מאוהבת במחברת עם הפאנצ' בורדר!!!! (עכשיו אני מבינה למה הוא כ"כ שימושי אצלך...) וגם על תוספת הדויילי.

    נתראה ממש בקרוב :) :)

    השבמחק
  6. כבר אמרתי לך. מתה על העבודה שלך. שלמות!

    השבמחק
  7. הכל פשוט מושלם!
    אהבתי מאוד!

    השבמחק
  8. מקסימות כולן. שיהיה המון המון בהצלחה

    השבמחק
  9. עכשיו אני רואה שפיספסתי את הפוסט הזה.. הכל כך כך יפה!! אני אוהבת את השילובים שלך, את העדינות ואת בחירת הדפים המקסימים!!

    השבמחק
  10. אין מה לומר, מהממות אחת אחת!
    בהצלחה!
    :)

    השבמחק
  11. לא יודעת מה קרה לכל התגובות שלי הן פשוט התאדו...
    המחברות יפיפיות ומיוחדות הראשונה בפוסט הזה מטריפה
    אבל אוהבת את כולן!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם