עוד כמה

תודה רבה על כל העצות מהפוסט הקודם. שיחקתן אותה.
אני חושבת שהעיצה שהכי אהבתי הייתה של ריקי - לקפל את הדף כלפי פנימה כדי שלא יראו את ה"עובי" של הקרון באמצע בכריכה. חייבת לנסות את זה בפעם הבאה. אבל היו כמה עיצות מצויינות נוספות. אתן חייבות לשתף אותי יותר ברעיונות שלכן (:
וחמודלה - את חייבת לי תרגום (:


גם הפעם פוסט מחברות.
תקשיבו, אני יוצרת אותם בלי סוף, והן עדיין מרגשות אותי כל פעם מחדש!
שמתן לב שנהיה ממש טרנד של הכנת מחברות?
רוצה לחשוב שיש לי קצת קשר לזה (:


מחברת ראשונה:
















מחברת שניה (עלתה לחנות):
מאודדדדד אוהבת את המחברת הזאת. מתברר שיש לי חיבה גדולה לאופניים (:
הדפים עדינים והצבעים ממש נעימים לי.














מחברת שלישית (עלתה לחנות - כמובן שניתן להחליף את השם נועה בכל שם אחר):
אחת המחברות שאני יותר אוהבת.
הדף עם הצלליות הורס ברמות על! והדף המשלים שלו התאים פה בול. ביג לייק.










תגובות

  1. איך את מוצאת את הדפים המהממים האלו?? מקסים!!
    הכי אהבתי את המחברת הראשונה :)

    יפעת

    השבמחק
  2. דינה3.9.14

    wow ועוד פעם wow!
    יפיפיות. עדינות, נעימות לעין, אסטטיות.
    אין לי עצות. נראה לי מושלם.

    השבמחק
  3. המחברות מקסימות! עוד לא לגמרי נכנסתי לטרנד (אם כי ניסיתי..) - אבל אם אכנס - זה יהיה לגמרי בזכותך!! המחברות שלך כל כך מעוררות חשק!! כולן יפות. כרגיל.. הדפים שאת בוחרת.. מאיפה??!

    השבמחק
  4. אורית3.9.14

    כרגיל, מהמם מהמם מהמם!
    אני לא פותחת את המיילים שלך בעבודה, כי אני מחכה לשבת על כוס קפה ולהתענג עליהם כמו שצריך בבית, בשקט...
    אשמח לדעת, איך את חותכת את התגים והדוילי ?
    תודה ותמשיכי לשמח אותנו : - )

    השבמחק
  5. יעל, המחברות מהממות כרגיל! אני עוקבת אחרי הבלוג שלך באדיקות רבה כבר תקופה ארוכה וכל פעם מתפעלת מחדש מהדברים היפהיפיים שאת עושה. אני גם לומדת ממך המון! הטרנד של המחברות בטוח קשור אליך. גם אני נכנסתי לטרנד, בהשראתך. הכנתי לאחרונה הרבה מחברות במתנה לחברות הצוות וכולן משתגעות על זה!
    תמשיכי ליצור ולהוות השראה!

    השבמחק
  6. נועה peleg3.9.14

    בטח שיש לך קשר.
    אותי הדבקת (-:
    והמחברות גם בפוסט הזה מהממות

    השבמחק
  7. מיקה והאמצעית - פשוט מושלמות!

    אלופה :-)

    השבמחק
  8. מחברות מקסימות! !!
    איזה כיף שיש לך זמן ליצור. ..
    יעלוש

    השבמחק
  9. היא לגמרי מושלמת, המחברת השלישית. מקסימה ממש

    השבמחק
  10. כתבתי לך בצרפתית שזה מקסים ואת מוכשרת...
    הרגשתי שלחזור בעברית כל פעם על אותן המחמאות תיכף יהיה נדוש...
    :)
    ובאמת הכל מקסים ואת מוכשרת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם