מיני עם כיסים - ברכות ותמונות

לפני שאני מתחילה, רציתי להגיד שריגשתם אותי מאוד עם התגובות בפוסט הקודם.
מאוד קשה לתחזק בלוג בצורה קבועה כשכמעט תמיד את מרגישה שאת מדברת לעצמך ):


לפני שבוע אבא שלי חגג יום הולדת, בטיול עם אמא שלי בחו"ל.
מה שלא אפשר לנו לחגוג לו ביום ההולדת עצמו. אבל לא יכולתי לחשוב על היום הזה עובר בלי שום ציון.
אז הכנתי לו מיני אלבום עם ברכות מכל המשפחה, ותמונות של הנכדים.
את המיני ארזתי ושלחתי עם אמא שלי, והיא נתנה לו אותו ביום ההולדת עצמו בבית המלון (:
אני יכולה להגיד שהוא מאוד התרגש (:


כריכה:
















והכפולות:

כפולה ראשונה:



 וכשהתמונה יוצאת מהכיס:




כפולה שניה:







כפולה שלישית:




 כפולה רביעית:




 כפולה חמישית:






כפולה שישית:





וכמה תקריבים:









הכרטיסיות שנשלפות מהכיסים התחלקו לשתיים.
חלק הכילו ברכות שבני המשפחה כתבו, וחלק תמונות.

דוגמא לכרטיסיות עם התמונות:




תובנות:

1. שימוש ראשון שלי בציפבורדים שחורים של 30X30. כל המיני בנוי ממנו. תודה לליטל שגילתה לי אותם. היה קשה לי לחתוך אותם בדיוק לאותו גודל, ככה שיש הבדלים של מילימטר או שניים בין הדפים השונים. לא נורא, אבל בכל זאת...

2. המיני הרבה יותר חזק ויציב מכל המינים שאני מכינה מקרטונים של פיצה. לייק!!!

3. גודל המיני: 6X6 אינטש. ככה שכל ציפבורד מספיק בול ל- 4 דפים של מיני. שני דפים נתנו את המיני כולו. שתי כריכות (קדמית ואחורית) ו-6 דפים בפנים.

4. דפי (מסטיקים) עזרה לי בהדבקות. חייבת להגיד שכשאחת חותכת את הבסיס, דפי הרקע והכיסים (אני) ואחת מדביקה הכל אחד על השני (דפי) המיני מתוקתק ממש מהר (: תודה דפי! 

5. כמו תמיד, מדבקות של יעל יניב משלימות את הקישוטים. השתמשתי בעיקר בגיליון המילים הצבעוני בעברית. אני משוגעת עליו ומיציתי אותו כמעט עד הסוף.

תגובות

  1. רינת18.10.15

    יעלי, איזה אלבום מרגש! ברור שאני כבר עם דמעות בעיניים, במיוחד מהברכות של כולם. מדהים שכל אחד כתב ברכה משלו בתוך האלבום. בטוחה שזו המתנה הכי משמעותית שיכולתם לתת לו. ויצא מהמם כמו כל היצירות שלך :-) מזל טוב! נשיקות מרינת

    השבמחק
  2. ענת18.10.15

    יעל את אלופה!!!! האלבום מושלם, יפייפה ומרגש! איזו מתנה נהדרת וביצוע מאלף!!! מתה על הדפים השחורים, ממש מוסיף :)
    ענת

    השבמחק
  3. מקסים!
    סליחה שאני לא מקפידה להגיב. קוראת באופן קבוע ומצפה לימי ראשון בבוקר... תודה!!

    השבמחק
  4. מושלם! מנסה לנסח תגובה כבר דקות ארוכות שתכיל את כל המחשבות שלי וההתפעלות והטירוף שיש לי בעיניים מהמיני המושלם הזה, ויוצא לי רק "מושלם!".
    אז אני אלך על זה...
    יעלי זה מושלם!!!!!!!

    השבמחק
  5. מושית1018.10.15

    מיני נפלא, מושלם, מושקע ובהחלט מגיעים כל הסופרלטיבים האפשריים. מתנה הכי יפה שאפשר לקבל

    השבמחק
  6. אור18.10.15

    את כ"כ לא כותבת לעצמך, הבלוג שלך הוא הבלוג שאני הכי נהנית לעקוב אחריו ומצפה לו.
    אוהבת מאוד מאוד את העבודות המדויקות והנקיות שלך,
    ואוהבת מאוד את התובנות שלך בסוף.
    תמשיכי ליצור ולשתף אותנו בבקשה!

    השבמחק
  7. מקסים!!
    אהבתי ומזל טוב!
    דרך אגב יש ציפבורדים שחורים מידה 15*15 יכולת לחסוך את החיתוך (-;


    זהבית שקד

    השבמחק
  8. רעיון נהדר וביצוע מושלם!!!!!!!!!!!!! המון מזל טוב לאבא המקסים שלך, מאוד מאוד אוהבת את הרעיון של התמונות והברכות - עם המאטינג השחור -פשוט מהמם!

    השבמחק
  9. מה זה צ'יפבורדים שחורים??? מעולם לא ראיתי כאלה. איפה קונים? איך חותכים? עם סכין יפנית?
    המיני הורס!! יפהפה. אני מאד אוהבת מאטינג שחור. זה מקפיץ הכל.
    שומרת בתיקיית ההשראה שלי.....

    אה, ומזל טוב לאבא שלך :)

    השבמחק
  10. דינה19.10.15

    מהמם!!!!!
    איזה כייף לסבא. מזל טוב!
    את עובדת בקצב רצחני. מדהימה:)

    השבמחק
  11. מתנה מרגשת ומקסימה
    המיני יצא מושלם!

    השבמחק
  12. מזל טוב 😊 🎂🎁 הכל מדוייק ויפהפה (תהיי בטוחה שלא שמים לב למילימטרים...).
    אני בטוחה שהתרגש מאוד, בטח כשכל הנכדים נמצאים שם ועם כל ההפתעות בכיסים...

    השבמחק
  13. נפלא ומרגש
    והביצוע מושלם לגמרי לגמרי
    אולי פעם אני אבוא לעשות כזה איתך ?

    השבמחק
  14. WOW!!!
    מיני מדהים אוהבת את הכיסים הנפלאים והמאטינג השחור שמקפיץ כל כך
    אלבום מרגש, מתנה מושלמת לאבא - מנת נחת, שמחה ואושר מהאהובים
    מזל טוב!!

    השבמחק
  15. ממש מדהים! אוהבת מאוד את העבודות שלך
    מאיפה הסטאק המשגע הזה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם