פנקס רעיונות

ביום חמישי בלילה פתאום עלה לי רעיון למוצר חדש.
והייתי צריכה פנקס לכתוב אותו בו, שלא אשכח.
ונחשו מה.... כמובן שלא היה לי אחד מוכן..

אז מצאתי אחד קטן וחמוד שחיכה יובלות בארון שלי (מהתקופה שהכנתי את האחים שלו בפוסטים הזה, והזה), והתיישבתי לקשט.
















תובנות:

1. "החולשה" של סוג הפנקסים הזה - הם לא לגמרי נסגרים. הם כאילו נשארים קצת פתוחים. אז החלטתי הוסיף סגירה באמצעות "כנף" עם מגנט. פשוט עטפתי את כל הפנקס בקרדסטוק חום כהה, והשארתי שארית, שאותה קיפלתי שוב, ויצרתי כנף לסגירה. הסגירה של חוט האופים המלופף היא רק ליופי. היא פשוט התאימה לפה (:

2. הכנף עולה על הכריכה הקדמית. זה מפריע לתגית עם הכיתוב. מצד שני לא רציתי לכתוב על הכנף... מממ....

3. חוט האופים תפוס בתוך הניט. פתרון אסתטי שמבטיח שהוא לא ישתחרר עם הזמן.

4. דפי הפנקס צהבהבים, אז בחרתי דפים בהתאם. כאלה שאין בהם לבן, אלא קרם.

תגובות

  1. עדי מהערבה4.12.16

    הייתי כותבת פשוט מקסים! אבל זה לא פשוט בכלל כל הזמן להקסים, אז אשאר עם המקסים, שימושי, יפה ומרענן. ואת התגית אולי כן להוסיף על הכנף שתבלוט? ותהיה הסגירה בעצמה... ואת השראה, חשוב שתדעי והכי הכי - התובנות שלך תמיד מוסיפות.

    השבמחק
  2. את מעולה! הרעיונות שלך מעולים! בעצם הניט הוא נסתר? רק בשביל להחזיק את חוט האופים? הבחירות שלך נפלאות כדרכך.. תודה!

    השבמחק
  3. יפיפיה.
    לא הבנתי איפה חוט האופים תפוס.
    אהבתי את הצבעים והיישום והכל!

    השבמחק
  4. מתוקקקקקקקקקקקקקקק!

    השבמחק
  5. כנראה שאנחנו חולקות את אותה חולשה.. רק שאת מהעושות ואני מהמלטפות.. 😉 זה פנקס נהדר ביותר!!
    הניט מוסתר מתחת לנייר? חייבת לציין (סליחה על החוצפה) שגם לי קצת מפריע שהכנף מכסה את הכיתוב. ☺

    השבמחק
  6. מחברת מקסימה ורעיון מעולה לעטוף ו"לעזור" בסגירה.
    מפריע לי שהמכסה עולה על הכיתוב אז במחברת הרעיונות שלי כתוב שאם המכסה עולה על הכיתוב אפשר לשים את הכיתוב לאורך, מלמעלה למטה בצד השמאלי...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם