מיני אלבום מדף אחד

מפגש יצירה עם הילה ומיכל שובל הניב מיני אלבום קטן אבל מהמם.


מיכל איתרה את הפרוייקט בפיטנרסט, ופיצחה בדקה איך הוא בנוי. תענוג.


הכריכה:



וכשהמיני מקופל קצת אחרת: 




ופתוח:
כל אחת מארבעת הפאות היא כיס.







ודוגמא איך הוא נראה עם תגיות תמונה בכיס:





תובנות:

1. מפגשי יצירה זה כייףףףף....

2. המיני מהמם. הוא יכול לשמש גם ככרטיס ברכה מורכב ומושקע. למשל אם רוצים שכמה אנשים יכתבו ברכה... אז יש פה כיסים לארבע ברכות.

3. הסטאק שמח ועליז.

4. מיכל העלתה לקיר שלה בפייסבוק הדרכה ממש קלה ומהירה. ממליצה.

5. לפתח עוד תמונות שיהיו לי מוכנות מראש למיני אלבומים.

6. את המיני הזה אשר לקפל כל פעם קצת אחרת. ואז כלפי חוץ תצא כל פעם פאה אחרת. זה נחמד.

תגובות

  1. משגע!!! קודם כל היצירה וההנאה המשותפות, והתוצר היפהפה והשימושי! בטוחב שאנסה בקרוב :) פשוט כיף לא נורמאלי פה בבלוג הזה!

    השבמחק
  2. משגע!!!!! אוהבת את חדוות היצירה שלך בזמן האחרון, הולכת להכין כזה .....:)

    השבמחק
  3. אנונימי29.1.17

    מקסים!! ישר רצתי להכין.. באת לי בדיוק בזמן.תודה רבה!

    השבמחק
  4. גם אני רוצה!! גם אני רוצה!! רוצה מיני כזה.. רוצה מפגש יצירה! רוצה שהבלוג שלי יחזור לחיים! איזה אלופה את! אני מתמוגגת..

    השבמחק
  5. זה באמת נראה לי יותר כמו כרטיס מורכב מאשר מיני. מקסים, מאוד יוציסי.

    השבמחק
  6. מושית1029.1.17

    נפלא!! גם פה רואים את הסגנון האישי שלך. אהבתי גם את הצבעוניות

    השבמחק
  7. צבעוניות מדהימה והשקעה בפרטים הקטנים ... ישר מזהים את טביעת האצבע שלך

    השבמחק
  8. הי יעל
    אני לא רואה את ההדרכה על קיר הפייסבוק של מיכל. אולי אני צריכה להיות חברה שלה בשביל לראות? תובנה אחרת? רעיון אחר להגיע להדרכה?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חברה שלה ועדיין לא רואה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם