מיני גדול

מיני שהוזמן לתינוקת חדשה. 

מאחר והוא ללא תמונות, היה לי חשוב שתמונות רגילות סטנדרטיות 10X15 ס"מ יכנסו בלי בעיה, כדי שמי שמקבלת אותו באמת תדביק בפנים תמונות ולא סתם תשים אותו נטוש בארון.

מפגש יצירה (אני כל כך אוהבת את המפגשים האלה) הניב שילוב של מיני שהכנתי פעם כאן ומאפשר תמונות בגודל מלא, עם כריכה מההדרכה הנהדרת של אולה כאן.

כריכה מבד:




 כשפותחים ורואים את המיני:




 וכפולות בפנים:






















תובנות:

1. כריכה מבד!! מגניב ופרקטי. נראה לי מאוד עמיד. בחרתי לא לקשט מבחוץ כדי שלא יהרס בתיק.

2. אוהבת את שילובי הצבעים.

3. המיני בפנים קליל ומגניב. תפר אחד במרכז של הכפולות, וזהו.

4. עובי המיני - חצי אינטש. מעולה ונוח. לא להתעצל ולהדביק דף מדוגם גם בדפנות הצרות האלה. זה מוסיף המון. וכמו תמיד גם מחזק את המבנה.

5. היה אפשר להוסיף עוד מיני / פתיחת בחלק התחתון של המיני. בחרתי שלא. מעדיפה את המיני נקי ופשוט, בלי כיסים והפתעות (שמתי לב שהרבה פעמים אנשים שלא מהתחום מפספסים את הפתיחות ואת התמונות).

6. הגודל שלו מאוד מוצלח. 

7. אני כנראה הסקראפרית היחידה בארץ שלא הכינה השנה אף שנה טובה (:

8. אין על החברות שלי ליצירה (:

תגובות

  1. מיני מקסים!
    ממש אהבתי את זה שהוא מתאים לתמונות בגודל רגיל

    השבמחק
  2. איך פיספסתי את המפגש הזה? מיני מהמם! מאוהבת בצילובי הצבעים שלך! אין כמוך יעלי.❤

    השבמחק
  3. המיני בפנים מוכר לי מאיפושהוא...
    בשילוב עם הכריכה -מקסים!
    אגב,גם אני לא הכנתי אף שנה טובה...אבל לא מכנה עצמי כסקראפרית יותר

    השבמחק
  4. המיני בפנים מוכר לי מאיפושהוא...
    בשילוב עם הכריכה -מקסים!
    אגב,גם אני לא הכנתי אף שנה טובה...אבל לא מכנה עצמי כסקראפרית יותר

    השבמחק
  5. מושית1017.9.17

    מיני מקסים, עדין ו"רגוע". הדפים נהדרים והדרך שבה שילבת ביניהם מאד יפה. כבר כתבתי לא פעם וחוזרת וכותבת: אוהבת מאד את סגנון העבודה שלך.
    אגב, מה הגודל של האלבום עצמו?

    השבמחק
  6. יעלי מוכשרת אחת.. קודם כל - המיני מקסים! שילובי הצבעים שלך, העבודה היפה, הפרקטיות - מוצר מושלם יצא.
    היה כיף לראות איך את עובדת וחושבת , והרעיון של האלבום התפור - אדיר!
    ולבסוף.. כן ירבו מפגשי יצירה עם חברות!! אוהבת!

    השבמחק
  7. וואו נשארתי ללא מילים!
    אני אוהבת את זה שאת כותבת "כריכה מבד" כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם... מי לא תופרת אחת כזאת פעם ביום כזה?.... חחחח
    יצא מקסים! שנה טובה

    השבמחק
  8. וואאההה!!1!!!!! מושלם!! איזה יופי של כריכה אני מאוהבת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם