כרטיס עם טוויסט וקופסה - אבל אחרים

בעוד מפגש יצירה קסום עם מיכל, הילה וגלי, הכנו עוד ורסיה של כרטיס עם טוויטס.
אבל הפעם בגרסה שונה.

















ומי שעוד לא הספיק לו מהקופסאות בשבוע שעבר, הפעם קופסה לפי הדרכה של מיכל מאירי המהממת (ניירות עם ערך). מיכל תכננה אותה לתה. לדעתי היא תהיה חמודה למסטיקים / סוכריות / שוקולדים על השולחן בעבודה (:











תובנות:

1. יש משהו בזה שהכרטיס נפתח עם הפתעה. זה לגמרי מגניב.


2. זה כרטיס יותר פשוט להכנה מהכרטיס הראשון.

3. איכשהו לא נפלתי מהכרטיס. לא יודעת אם בגלל הצבעים האנמיים שלו, או משהו אחר. אבל ככה זה.

4. הקופסה מתוקה לגמרי. ההדרכה נהדרת. הסתבכתי קצת עם הפתיחה למטה. בטח בגלל שאין לי סבלנות לראות סרטוני הדרכה כמו שצריך ואני מדלגת ):

5. למי שפספסה מהפוסט של שבוע שעבר, העלתי קישור להדרכה נהדרת של מיכל שובל שמכינה קופסה בי בלי לוח קיפול. הנה קישור להדרכה. בכלל ממליצה להירשם לערוץ שלה. הדרכות ברורות וידידותיות לתוצרים נהדרים (:


תגובות

  1. דינה10.12.17

    הקופסאות מעלפות.וואו

    השבמחק
  2. איזה כיף היה.
    מתגעגעת!

    השבמחק
  3. כבר אמרתי לך שאני מתה על הסגנון שלך. אם הייתי רואה תמונה של הכרטיס ו/או הקופסא בלי כתוביות, גם הייתי יודעת שהם שלך - מהממים!!

    השבמחק
  4. את משהו את.. הכל יוצא לך כל כך יפה! תודה רבה על הפרגון! וגם.. עוד לא שכחתי את ההארה. עובדת על זה..

    השבמחק
  5. כרטיס מדליק ביותר! והקופסה נפלאה. בא לי מסטיק עגול בצבע כחול.. :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם