אתגר מסגרת

בקבוצה של רעותא עלה אתגר מסגרת.

המסגרת שהכנתי להשראה היא מסגרת עומק של 4 שכבות תלת מימד.

אני ממש אוהבת את איך שהיא יצאה.

מעניינת אתכן הדרכה?








אני חושבת שבתמונה הזאת מצליחים לראות את העומק של השכבות גם כלפי פנים (בחלק החיצוני של המסגרת) וגם כלפי חוץ (בחלק הפנימי של המסגרת):




מאחורה הדבקתי קרדסטוק עבה, ויצרתי רגל מחוזקת בציפבורד. יצא מאוד יציב:




תובנות:

1. כשיש תמונה טובה, כמעט כל מה שנעשה איתה יצא מהמם (:

2. אפקט העומק (תלת מימד) יצא הרבה יותר יפה ממש שחשבתי.

3. היה הרבה יותר קשה ממש שחשבתי. אם הייתי מסתפקת ב"דרוג" כלפי חוץ זה ממש היה פשוט. אבל היה לי חשוב גם ה"דרוג" כלפי פנים כחלק מהאפקט.

4. המסגרת מנייר קראפט. איכשהו התאים לי הפעם קראפט ולא שחור.

תגובות

  1. גם אני חושבת שהיא יצאה מאוד יפה :)
    החלטה נכונה עם הקראפט כי ככה ממש רואים את הדירוג, עם השחור זה בטח היה נבלע.
    תמיד שמחה להדרכות הברורות שלך..

    השבמחק
  2. דבורה22.4.18

    יפה מאד! מדגיש מאד את התמונה ונותן לה עומק יפה . הדרכה תתקבל בשמחה

    השבמחק
  3. מושלם מושלם מושלם, עשית לי חשק להכין גם :)

    השבמחק
  4. מהמם! עדין ומקסים, מדגיש את התמונה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם