עוד פולדר (:

מקווה שלא נמאס לכם, אבל מכל אחד שאני מכינה אני לומדת משהו חדש ויש תובנות חדשות...

וחוץ מזה הם פשוט יוצאים כל כך יפה, ואני מתלהבת (:

(הדרכה כאן)

כריכה:







והקישוט המהמם הזה!!!



בפנים:



ותקריבים:












תובנות:

1. הסגירה במעטפה עם הנפח בעייתית - מגנט אחד לא הרגישה מספיק חזק. שמתי שלושה! זה תופס אבל עדיין מרגיש גבולי. שוקלת לעבור לצמדני סקוטש.

2. הקישוטים האלה, כמו הגדילים מהפוסט הקודם - להיט!!!! עושים את כל ההבדל.

3. סרט דק עובד בקשירה יותר טוב מסרט עבה (כאן). הסרט העבה קצת קשיח מדי לטעמי.

4. מצאתי את עצמי חוזרת לפנקסים הפשוטים. למרות שהדפים יותר דקים (יאק) הדף המדוגם למעלה עושה את כל ההבדל (:

5. שימוש ראשון בתשנית הזאת שעליה רשום השם. נייס.

6. דפי בסיס שחורים מנצנצים. פצצה!!! 

תגובות

  1. דינה28.5.18

    ממש יפה, צבעים נעימים לעין ומאוד פרקטי. כל הכבוד יעל!

    השבמחק
  2. לא נמאס בכלל, הם יוצאים משגע!
    את יודעת מה אפשר להוסיף? חבק גומי קטן באמצע עבור עט. אולי אנסה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. רעיון נהדר (: אשמח לשמוע איך יצא ולראות תמונה (:

      מחק
  3. מהמם!!
    אולי תוכלי לעזור לי?
    אני רוצה לעשות כזה כמתנת סופשנה לגננות אבל במקום פנקס אני רוצה לשים יומן שבועי ובמקום המעטפה בצד השני לשים פנקס קטן וכיסים לפתקים.
    איך אפשר לחבר את היומן לכריכה? האם להדביק כריכה לכריכה או לחתוך את הכריכה האחורית של היומן?
    אני רוצה להכין 5 כאלו אז אני צריכה להיות מדויקת...
    וגם, מה זה צ'יפבורד ואיפה אפשר לקנות את זה, ובכלל על איזה חנות אינטרנטית זולה וטובה למוצרי נייר וסקראפ את ממליצה?

    השבמחק
  4. מהמם ביופיו

    השבמחק
  5. איך ימאס איך! הפולדר הזה כל כך יפה! כל כך!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם