החלפה פרטית

החלפה פרטית עם אפרת (Two Left Hands) הושיבה אותי עם להכין לה מתנה מיני אלבום (:

מאחר ואפרת יוצרת בעצמה, לא קישטתי את הדפים הפנימיים, אלא שלחתי אליה שאריות דפים מהסטאק ביחד עם המיני, מתוך תקווה שהיא אכן תדביק בו תמונות, ותוסיף עליהן קישוטים.

המיני לפי ההדרכה שלי בפוסט כאן.


כריכה:








המיני פתוח:











המפל:




















המיני ספר:


















את ההחלפה שאפרת הכינה לי תוכלו לראות בפוסט שלה כאן. הסט שלי הוא הורוד, לבן שחור, הראשון. הצבעים, לפי בקשתי, מתאימים לי בול למשרד בעבודה (:


תובנות:

1. חיבור הסרט למפל בצורה הזאת, שלא מסתירה את התמונה העליונה, לגמרי מנצחת.

2. הרעיון של מיני ספר בכיס עדיין נפלא בעני.

3. עדיין אוהבת מאוד את הקישוטונים מהחרוזים. לא להאמין כמה שהם משדרגים את המיני. הסבר איך לחבר אותם למיני אפשר לראות בהדרכה הזאת.

4. החלפות עדיין מכניסות אותי לאי נוחות. יותר פשוט לי לתת מתנות (:


תודה על כל התגובות שלכן בפוסטים האחרונים.
אין לכן מושג כמה שזה מחזק את ידי ומחמם את ליבי.

תגובות

  1. דינה11.11.18

    לא יודעת למה קוראים לזה מיני, זה כל כך עשיר. יש שפע של מקום לתמונות. יצא ממש אביבי ושמח. מקסים!

    השבמחק
  2. מקסים, כמו תמיד. התובנות מחכימות (גם- כמו תמיד), וכמו שכבר כתבתי במקום אחר: הדפים כאילו נוצרו במיוחד עבורך.
    דבורה

    השבמחק
  3. אז.. המיני נהדר, כהרגלך. התובנות משמעותיות כלכך.. והכי כיף.. שהכנתן מתנה אחת לשניה (למה החלפה, למה..) <3

    השבמחק
  4. את הבלוגרית היחידה שאני מצפה לפוסטים שלה

    השבמחק
    תשובות
    1. וואהו!!! איזו מחמאה מרגשת (: תודה רבה (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם