קוביה מסתובבת - סדנה

הכל התחיל מרעיון של ליטל סרבגיל חוצב (כתבתי נכון?) שחשבה על משהו דמוי מתקן מפיות שהיה פעם במסעדות. מפה לשם ארגנו בוקר יצירה, חשבנו ותכננו, ופיצחנו את הדבר המדליק הזה.

בסדנה נלמד להכין קוביה עשויה קרדסטוק, מסתובבת על רגל קשיחה.

אפשר לקשט את הקוביה בתמונה, משפט השראה וקישוטים, מגנט, ועו....

הקוביה בגודל ½3״ על ½3״ (ללא הרגל) אבל בסדנה תרכשו טכניקה שתאפשר לכם לשחק עם הגודל כרצונכם.

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

הקוביה כשהיא בחצי סיבוב:




אפשר לקשט בתמונות:



הקוביה כשהיא ללא תנועת סיבוב:





תובנות:

1. לא הכל חייב להיות פרקטי. לפעמים מספיק שזה יפה. מה זה יפה? מהמם!

2. הקוביה קשיחה וחזקה בצורה מפתיעה.

3. ניתן לקשט עם תמונות, להדביק פתקי ממו, לשים מגנט, ואפילו להשאיר פתוח למעלה בתור מחזיק לכלי כתיבה...

4. אין על מפגשי היצירה שלי עם חברות. כמות ההשראה וסיעור המוחות פשוט ממלאים אותי אנרגיה חיובית בכל פעם מחדש (:

אני לגמרי מתרגשת!

תגובות

  1. קוביה עם תמונות ו/או משפטי השראה זה מאד שימושי. הקוביה מדהימה ומיוחדת. זו סגנא לגמרי שווה!!!

    השבמחק
  2. איזה מתוקה הקופסא.

    השבמחק
  3. הקובייה מהממת ואני ממש שמחה שנרשמתי

    השבמחק
  4. יפהפיה ומאוד מיוחדת! בא לי..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם