כרטיס מרובע אינסופי - הדרכה

בדרך כלל אין לי סבלנות לעבוד עם הדרכות ברשת.
אבל השבוע נורית כליל-החורש הראתה לי שני כרטיסים מהממים של יוצרת בשם Srushti Patil.
אז אמנם בסוף לא הכנתי אותם (מהממים אך מסובכים לי), אבל הפינטרסט זכר שראיתי דברים שלה והקפיץ לי כרטיס אחר שלה. קליל, מהיר, אינסופי. מגניב. הנה קישור למקור.

ההדרכה מאוד פשוטה וזה קנה אותי.
חישבתי לבד מידות לגודל הכי גדול שאפשר להוציא מדף 12" על 12", והנה יש לנו הדרכה מתורגמת.

יש לכרטיס 4 פאות שנגלות לנו תוך כדי פתיחות וסיבובים:





ומאחר ואי אפשר להמחיש את זה בלי סרטון, אז הנה אחד שמראה לכם את תנועת הסיבוב והפתיחות האינסופיות:




תודה למרגלית גלעד שהייתה דוגמנית הידיים בשביל הסרטון (:
הדרכה:

דף בסיס בגודל 12" על 12".
בדופן אחת חורצים ב- 3", 6", 9".
מסובבים את הדף ב- 90 מעלות וחורצים שוב ב- 3", 6", 9".
קיבלנו דף עם 12 ריבועים:



עוברים עם עצם קיפול על כל סמני החריצה.

מקפלים את הדף באמצע אחת הצלעות (לפי קו הקיפול של 6") וגוזרים החוצה את שני הריבועים הפנימיים:



פותחים את הדף המקופל ורואים שבעצם יש לנו חלון פנימי של 4 ריבועים.
שמים דבק על הריבוע בפינה הימנית העליונה, וועל הריבוע בפינה השמאלית התחתונה:



נקפל את הדופן התחתונה כלפי מעלה, לפי סימן הקיפול כך שהריבוע עם הדבק ידבק לריבוע בשורה שמעליו:



נחזור על אותה פעולה עם הדופן העליונה.
נקפל אותה כלפי מטה (פנימה) לפי קו החריצה כך שהריבוע עם הדבק ידבק לריבוע בשורה שמתחתיו:



ככה זה נראה, שתי שורות של 4 ריבועים:



נשים דבק על הריבוע הכי שמאלי בשורה העליונה, והריבוע הכי ימני בשורה התחתונה:



נקפל את הטור הימני כלפי שמאל (פנים):
*סליחה שהתמונה יצאה מטושטש. אצלם בהזדמנות שוב.



נקפל את הטור השמאלי כלפי ימין (פנים), וככה זה נראה:




מדוגמים:
16 מדוגמים בגודל ¾2" על ¾2" : בעמם זה 4 דפים מדוגמים שמכל אחד מהם נחתוך 4 ריבועים.
נדביק על כל פאה 4 מדוגמים (מאותו דף) תוך כדי שאנחנו מסובבות את הכרטיס כדי לגלות את הפאות שלו.

שימו לב, כדי לפתוח את הכרטיס יש לסגור אותו עד הסוף לפני הפתיחה הבאה.
זה סוד הקסם שלו. תודה לכרמל אלימלך פוליאק שהסבירה לי את זה, אחרי ששעה שברתי את הראש להבין למה זה לא עובד לי (: 




תובנות:

1. אם ההדרכה ממש קלילה אני מסוגלת לראות סרטון הדרכה (:

2. יש לקרן פרפרים כרטיס אינסוף מהמם, שהכנתי פעם. הכרטיס הזה פשוט היה לי יותר קליל ומהיר. של קרן יותר מרשים, ואני לגמרי מציעה לכן להכנס גם להדרכה שלה.

3. דפים מדוגמים מהממים, התבזבזו פה לגמרי על דף בסיס בצבע קרם, שממש לא עשה להם חסד. לגמרי חוזרת לדפי הבסיס השחורים שלי (:

4. מדגישה שוב, בכל פעם שמרגיש לכם שהכרטיס "נתקע", שימו לב לסגור אותו עד הסוף כלפי פנים, ורק אז לפתוח את הפתיחה החדשה. רק ככה זה עובד כמו שצריך.

5. למרות שהוא מגניב, אני בספק אם משהו יצליח להבין לבד איך מפעילים אותו בלי שיקבל הדגמה. אבל היי, ממתי זה עוצר אותנו מלהכין משהו שנראה לנו יפה? (:

6. יהיה לגמרי מגניב לשלב בו תמונות (:

תגובות

  1. העונג היה כולו שלי ⁦♥️⁩😘

    השבמחק
  2. מקסים יעל כבר התלהבתי אתמול ועשית לי חשק להכין גם. תודה על ההדרכה הקלה .

    השבמחק
  3. נהדר יעלי.. אני עוקבת אחרי סרושי ההודית החמודה כבר זמן רב.. מה שכיף בהדרכות שלה זה שלא צריך שום דבר מיוחד - לא טרימר, לא לוח קיפול.. ויוצא לה יפה.. אני חייבת להסכים עם התובנה שלך שהכרטיס של קרן הרבה יותר מרשים.. בכל מקרה, תודה על הנגשה של כרטיס קליל!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם