קוביה אינסופית - הדרכה בתשלום

יש פה משהי שפספסה את הסדנא שלי לקוביה אינסופית?
טוב, מאחר והספקתי להעביר רק אחת לפני שנכנסנו למעין סגר קורונה, אז אני מניחה שרובכן (:

אז כולנו בבית, ומחפשות תעסוקה, להעסקה שלנו ולילדים.
בא לכן להכין קוביה אינסופית?

את ההדרכה ניתן גם לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

ותראו את היפהיפיה הזאת שהוכנה על ידי הבנות שהשתתפו בסדנה הראשונה:









תובנות:

1. סה"כ טבעי שעד שהתחלתי להעביר סדנאות אני ישר צריכה לבטל אותם (:

2. הקוביה ע-נ-ק-י-ת ומרשימה, וממש כייף לשחק איתה.

3. סטאק מהמם עם שילוב צבעים מושלם שהתאים לפה בול.

תגובות

  1. יעלי.. אני מקווה שהמצב הזה יעבור מהר! שנחזור לשגרת יצירה והנאה, אני עוד חייבת לבא איזו סדנא.. <3

    השבמחק
  2. נראית סדנה מדהימה. כמה דפי בסיס נדרשים לקובייה? (בימי מצור כדאי לתכנן לפי המלאי הקיים בבית).

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם