לבד. בחושך.

טוב, אז משהו רצה לבדוק עד כמה אני מסוגלת להתמודד עם החושך לבד.
רמז? אני לא!

פייס החליט שהוא לא אוהב אותי, וחסם אותי.
לא סתם חסם. ממש העלים אותי מעל פני האדמה.
זה אומר שאתן לא יכולות לראות בכלל פוסטים שפרסמתי, תגובות שכתבתי או את הפרופיל שלי. 
ואני בכלל לא יכולה להיכנס לפייס.

זה קצת מרגיש כאילו משהו ניתק לי את החמצן.

אז סתם שתדעו למה נעלמתי. ולמה אני לא מגיבה לכן ברחבי הפייס, עונה לכן, כותבת לכן.... ולמה אתן לא מוצאות אותי או את מיליון הפוסטים / הדרכות שלי. מזל שיש הכל בבלוג (:

ושתדעו שאני מאוד מתגעגעת, ואתן חסרות לי, ואני שונאת לשבת לבד בחושך.

אם בא לכן לכתוב לי ולשעשע אותי, או אם יש לכן איזה שהיא דרך לעזור עם הדבר התמוה הזה, אני כאן, ובווצאפ (054-4638824). מוזמנות להשאיר לי פה הודעות משמחות ואופטימיות (:


ואם אתן רוצות להגיד לי שאהבתן משהו שפרסמתי, זאת הזדמנות ללמוד להשאיר הודעה כאן בבלוג, כי בפייס אני לא אראה אותה (איף איף איף).

מקווה לפתור את הדבר הזה כמה שיותר מהר ולחזור לפייס (:

ועד אז אני כאן עם פוסטים קבועים בבלוג. אז תבואו לבקר.

יעל - קונדסונית קטנה מאוד

תגובות

  1. אהובה..... מבאס, מרגיז ומתסכל!! האחרונה שזה מגיע לה... מה כבר עשית חוץ מקצת טוב לכל הסובבים אותך. מקווה שיפתר מהר (אבל ממש מהר!) חיבוק גדול!

    השבמחק
  2. מדליקה לך נורת הלוגן שלא יהיה לך חשוך.
    בדרך כלל לא מגיבה אבל עוקבת אחריך באדיקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רוית. את מהממת וריגשת ❤

      מחק
  3. בהצלחה עם מארק צוקרברג, שכנראה היית לו צבעונית ושמחה מדי... והבאת המון אור... ולכן גם אין סיכוי שתישארי עכשיו לבד בחושך... אבל לטובת קהילה גדולה... מקווה שייסתדר מהר... אמן.

    השבמחק
  4. וואטטט
    באמת התפלאתי לאן נעלמת לנו.
    העיקר שאת בסדר ואל דאגה, אף פעם לא תשבו לבד בחושך, תמיד נאמר לך את החדר.

    השבמחק
  5. וואוו אהובה ממש לא פשוט... לא ברור ועל גבול ההזוי !!!
    כולי תקווה שהכל יתברר כטעות לא נעימה שתעבור ועד אז מזל שיש את הבלוג שלך לעקוב אחרי הפוסטים הנהדרים והמבורכים שלך וגם את הטלפון לשעת הצורך.
    תמשיכי בעשייה הנהדרת שלך... שום פייסבוק לא יעצור אותך ⁦♥️⁩��

    השבמחק
  6. אנונימי26.5.20

    אוווףףף,,,,,,,מחזיקה אצבעות שהטעות המוזרה הזאת תסתדר במהרה !!!!והכל יחזור למצב הרגיל, כולנו ממתינים לך בזרועות פתוחות לחזרה מהירה,,להתראות באור ושמחה :-)
    צילה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה צילה. כרגיל התגובות שלך הן מקור אור ❤

      מחק
  7. שולחת חיבו' עם אור תרתי משמע שדלק שוב ועכשיו............

    השבמחק
  8. תראי את האור
    ככה את יודעת כמה את אהובה וחסרה לנו....
    שמחה שהכל הסתדר ושאת שוב איתנו במרחב הדיגיטלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נועה. לגמרי ריגשת ❤

      מחק
  9. באתי חושך לגרש... 😀
    הבלוג שלך הוא הראשון שפתח לי צוהר לעולם הקסום של הסקראפ,הגעתי אליו במקרה ונשארתי כי פשוט כיף כאן,צבעוני ומרהיב.
    אז תודה רבה על הכל
    שרית

    השבמחק
    תשובות
    1. שרית, איזה תגובה מהממת! תודה ❤

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם