כל מני שאריות

אוסף עבודות שהצטברו ולא יצא לי להעלות.

מסגרת לברכת העסק:

לפי ההדרכה של מסגרת מדורגת עם כיס.


יומן שנתי שהכנתי לדודה שולה:

לפי ההדרכה כאן.

כריכה:



דופן פנימית ימנית - כיסים:




נפתחת לתיקייה:





דופן שמאל - חגורה לאחסון דפים בגודל A4 (מקופלים):


כריכה אחורית:


והכריכה הקדמית והאחורית ביחד:



מחברות:

שתי מחברות לדודה שולה:



מחברת למורה עדי:




מחברת ליפעת:




מחברת לגננת שירה:



מחברת לגל:


מחברת וכרטיס תואם לרוחלה:



תיקיית A4, לפי ההדרכה כאן.



תיקיית A5, לפי ההדרכה כאן:



תובנות:

1. הרבה זמן לא הכנתי מחברות. אני קצת חלודה, אבל רובן עדיין יצאו מהמם.

2. זאת פעם שניה שאני מכינה את הפולדר ליומן. הוא ממש מדליק (:

3. המסגרת המדורגת עם הכיס הפתיעה לטובה בתור ברכת העסק. אהבתי ממש (:

4/ אפשר לראות בפוסט שאריות של התקופה "הצהובה" שלי - שבה מסיבה לא ברורה כל התמונות יצאו לי צהבהבות. ממש אפשר לראות את ההבדל. שמחה לפחות שמאז זה כבר הסתדר, והתמונות חזרו לצבען הנורמלי והתקין (:

רוצות לנחש איזה עבודה פה אני הכי פחות אוהבת?

יאללה, נראה כמה טוב אתן מכירות אותי (:

תגובות

  1. אנונימי14.11.20

    הכל יפה. מהמרת שפחות התחברת למחברת האדומה.
    עפר

    השבמחק
  2. כולם יפים , הכי אהבתי את התיקייה A5
    אולי גם את ? :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם