אשלייה אופטית

ביום שבת הסתיים משחק הניחושים ו#אתגר_שחור_לבן - סבב 3

מעל ל-100 בנות ניסו לנחש את איזה יוצרת הכינה איזה עבודה.

4 בנות הצליחו לזהות את כל ה-10: נטע דביר, רויטל צוקרשטיין, מיר ישי ומירב מור.

הזוכה בפרס הניחושים היא מירב מור (:


כ- 50 עבודות הוגשו לאתגר הגיאומטרי.

עבודות נפלאות, מקוריות, מושקעות. בנות אתן כל הזמן מפתיעות אותי מחדש!

הזוכה בפרס האתגר הגיאומטרי היא רונית אורבאום.

ומה אני הכנתי?

זה היה הרעיון הראשון שמצא חן בעיני.

אחריו היו עוד כמה תוצרים שהתאימווווו, אבל האופציה הזאת נראתה הכי מגניבה, ואכשהו גם נראה שהתאימה לי עם המשחקים....


48% מהמנחשות ידעו לזהות שזאת העבודה שלי...

ולי נשאר רק לתהות האם מישהי פה באמת ראתה את האשליה האופטית המגניבה? או שזה לא עבד?


הקוביה בגודל 4" על 4", והיא סגורה לגמרי בכל הדפנות.

בדף המדוגם שעל כל פאה חתכתי החוצה חלון מרובע.
את הריבועים שיצאו החוצה חתכתי באלכסון - כל ריבוע לשני משולשים.

את המשולשים הדבקתי בהתאמה בחלונות שנוצרו, בצורה שתייצר את אשליית התלת מימד.

סוד הקסם הוא בדיוק במיקומים, בכל שאין מאטינג, ובזוית צילום מושלמת שתייצר את האשליה האופטית.


תובנות:

1. האתגרים והמשחקים מפיקים מכולנו את המיטב.

2. שתי בנות העירו לי שבפאה העליונה המשולש השחור המדוגם "מסובב" ושזה הורס את האשליה. אני התקשתי לשים לב לזה, ולא ראיתי הבדל משמעותי גם לאחר תיקון, אז החלטתי להשאר עם התמונה הזאת, כי זוית הצילום בה מאוד מוצלחת.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם