ארגונית לשולחן העבודה

 אז מה אם חשבתי שסיימתי עם הסטאק הזה?

למי אכפת?

המעמד הזה של אורלי וילנסקי לכלי כתיבה תוכנן בצורה כל כך מוצלחת, שכשחיפשנו פרוייקט להכין ביחד, ישר ביקשתי ממנה שנכין אחד כזה. שיהיה גם לי. מה זה, למה רק לה יש? (:

ואז כשראיתי איך הוא יוצא, אמרתי שאין מצב שאני מוסרת אותו למשהו. הוא נשאר אצלי.

ואם הוא נשאר אצלי, אם הוא צריך להתאים לסט שעל שולחן העבודה שלי, נכון?

בדיוק!

אז טוב שעוד היו לי קצת שאריות (:

ואם אתן אוהבות ורוצות גם - קישור להדרכה.

תראו כמה שהוא יפה כשהוא מלא בדברים:



המגירות פתוחות:


ומאחורה:


והנה רוקנתי אותו מהדברים, שתוכלו לראות יותר טוב את המבנה:








ומלמעלה:



תובנות:

1. מהמם מהמם מהמם!!!!

2. סטאק Simple Stories - Hey Crafty Girl Collectionטוב ששמרתי את השאריות. כן, אפילו אם הן ממש קטנות (:

3. המעמד בגודל 8" על 4" בערך, והמבנה שלו מצויין.

4. עבדנו עם ציפבורדים שחורים כדי לפשט את עבודת הבניה.

5. חייבת לסדר קצת את שולחן העבודה שלי, כדי לצלם אותו ביחד עם הסט המלא (:

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם