משלוח מנות (והסנדלר הולך יחף)

מכירות את זה שחלומות לחוד ומציאות לחוד?

אז כזה (:

שני משלוחי המנות (המהממים) שהכנתי מהקיט החדש של אושרת קורן (הנה בא אביב), מדבקות פורים של אורי, ולפי ההדרכה של אימבר כהן, ומשלוח המנות איתו המתבגרת בחרה ללכת בסוף לבית הספר (:

אמרנו כבר שהסנדלר הולך יחף?



כל אחד בנפרד:



והמשלוח מנות שעדי בחרה לקחת לכיתה (:



תובנות:

1. משלוחי המנות גדולים ויפים, באורך 6" גובה 4" עומק 4". ההדרכה נהדרת. אבל במציאות לא נכנסו לפה חצי מהממתקים שקנינו כדי להכניס למשלוח המנות שעדי הביאה לכיתה. וחוץ מזה בגלל הגובה של הממתקים, המכסה פה לא נסגר לי ):

2. בדיעבד כנראה שהייתי צריכה להכין את המשלוח מנות לפי ההדרכה שלי, כאן. נראה לי שזה היה מספיק בגודל. ולפחות אין לזה מכסה, אז זה פחות מגביל.

3. אני צריכה ללמוד לקשור סרט בצורה נורמלית. את הסרט הורוד בהיר רעות קשרה. את הסרט הורוד פוקסיה - אני. מצאו את ההבדלים (:

4. קיט מהמם של אושרת קורן, שלגמרי לא מיציתי - (הנה בא אביב)



תגובות