מגירת דפוס שהיא תעודת לידה

 שיר, הבת של בת דודה שלי ילדה בת.

בזמנו, כשהיא התחתנה, הכנתי לה אלבום חתונה, שהתקבל ממש בהתלהבות.

וכשמישהו ממש מתלהב ואוהב עבודות שלי, הוא הרבה פעמים מקבל עוד כאלה (:


אז התינוקת בת שבוע, וחיפשתי רעיון שיכול להתאים, עד שנדלקתי על משהו.

הכנתי לה מגירת דפוס שהיא גם תעודת לידה.

(פרטים על הדרכה למגירת דפוס כאן)



בתוך אחד התאים הגדולים יותר שדילבתי כרטיסיה עם הפרטים:


ועוד תא עם כרטיסיה לקישוט:


זה השאיר לי שלושה תאים ל- 3 תמונות, שזה בערך כל מה שהיה לי, כי התינוקת בת שבוע (:


ותמונה של סבא וסבתא רבא (דודים שלי) מבקרים נכדה ונינה (:


מאחורה יש רגל שמאפשרת למגירה לעמוד:



וסתם מעוד זוית כי התלהבתי:



תובנות:

1. שימוש מהמם למגירת דפוס. לגמרימתכננת לאמץ שוב (:

2. הכרטיסיות חתוכות קצת, ומשולבות תמיד עם רצועה של נייר מדוגם, ונייר מדוגם משלים, כדי להגיע לגודל התא.

3. הכרטיסיה עם הפרטי הלידה - מודפסת במדפסת ביתית. העתקתי את הכרטיסיה אל power point, ניקיתי ממנה את המילים באנגלית (לא רציתי לערבב פונטים, וגם רציתי קטגוריות משל עצמי) והוספתי את התוכן שרציתי. אמנם איכות ההדפסה רחוקה מלהיות האיכות של הכרטיסיה המקורית מהקיט, אבל האפקט של זה שווה את הפגיעה באיכות.

תגובות