עופר חוגג 50

רחלי הזמינה ליום ההולדת של עופר, בעלה, פוליו דק V2 מלא בתמונות.

היא בחרה סטאק סופר אלגנטי ומרשים, ויצא אלבום מאוד מיוחד.

כריכה:




פתוח:



צד ימין:
מפל ענקי שמתאים לתמונות אורך ורוחב, יושב מעל תיקיה עם ברכות:


המפל:





והתיקיה פתוחה:



הברכות:



צד שמאל:
שער עם אקורדיאון, מפל קטן, וכיס עם כרטיסיות:


השער:

פתוח:


והאקורדיאון:


המפל הקטן:






הכרטיסיות שיושבות בכיס:








ככה זה נראה ריק בלי הכרטיסיות.
בחרתי ללכת על דיגום סימטרי שיצא סופר מרשים ואלגנטי:


כריכה אחורית:


ושתי הכריכות ביחד:


תובנות:

1. הסטאק שהלקוחה בחרה הוציא אותי מאזור הנוחות שלי. ויחד עם זה, אני חושבת שהצלחתי ליצור אלבום שהוא לגמרי בסגנון שלי, ואני ממש אוהבת את התוצאה.

2. האלבום מבוסס על ההדרכה של פוליו דק V2, עם שינויים והתאמות לצרכים של הלקוחה (כמות תמונות, ברכות, גודל וכו).

3. הכרטיסיות בכיס (צד שמאל) שונות מאלו שיש בהדרכה. בעיקר כי יותר כייף לי לגוון (:

4. סטאק ניצוצות של אושרת קורן.

תגובות

  1. אנונימי12.6.22

    וואוו! אוהבת מאוד את מה שעשית עם הסטאק האלגנטי הזה. אלבום מרהיב. אלופה 👑

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם