25 השנים הראשונות

האלבום של אבא של גיא היה ממש מוצלח, וגיא התלהב מהקונספט, והזמין אלבום מתנה ליום הנישואין ה- 25 לאשתו.

האלבום הכיל כ- 130 תמונות, והוא בגודל של כ- 10" על 11".


כריכה:


כפולה ראשונה:



את הפרחים מהסיס לברכה חתכתי בעזרת מכונת Scan & Cut. סופר מגניב.



מפל שבנוי מעל כיס:




הכרטיסיות שבכיס:




כפולה שנייה:





פלאפ שנפתח ימינה ושמאלה:



כשהפלאפ סגור הוא מתרומם כולו למעלה:


כפולה שלישית:





מפל נוסף, מעל כיס, אבל הכל מסודר אחרת:




הכרטיסיה שבכיס:




גם פה חתכתי את הפרחים בעזרת מכונת Scan & Cut:


כפולה רביעית:



חגורה, עם סוג של מפל:



והכרטיסיה שמתחת לחגורה:




כפולה שישית:





כריכה אחורית:


וסתם בשביל האוירה, כי אני ממש אוהבת (:




תובנות:

1. אלבום מהמם!!!! גודל משגע, כריכה קשה עם שדרה רכה, שידרה סמויה חזקה ויציבה, גודל מרשים. חלוקה מעולה. אני סופר מרוצה (:

2. אני משתפרת בהכנת האלבומים האלה (: הם כבר נראים לי פחות מאיימים, ולוקחים לי פחות זמן לבנות אותם. שלא תבינו לא נכון, זה עדיין לוקח כמה ימים, אבל לפחות לא שבועות (:

3. סטאק בהדפסה עצמית. אני מאוד אוהבת לפעמיםלגוון ולעבוד עם סטאק שאין לכולם. קצת כמו ללבוש בגד מקורי שרק לך יש (:

4. בכל הפתיחות דאגתי לשלב "צ'ופצ'יק" (ישית) שתרמז שיש פה פתיחה. אני משתדלת להנגיש את האלבומים גם לקהל הרחב שלא מכיר סקראפ, כשי שימצאו את כל הפתיחות והתמונות המוחבאות (:

5. את הפרחים המשולבים כקישוטים חתכתי מדף מדוגם באמצעות מכונת חיתוך Scan & Cut. האפקט של זה מהמם ואני ממש אוהבת, ומבחינתי לגזור אותם עם מספריים זה ביג NO NO/

תגובות

  1. הילה בר-אשר18.2.23

    מושלםםםםםםם

    השבמחק
  2. אנונימי19.2.23

    האלבום משגע ואשמח לדעת מזה סטאק בהכנה עצמית
    סימוש

    השבמחק
  3. ליאת גלמן19.2.23

    יעל, האלבום מהמם. רציתי לומר לך עוד באלבום הקודם שהצ׳ופצ׳יקים מאד מוסיפים וחכמים. אלבום אליפות.

    השבמחק
  4. מושלםםםםםם ברמות!!!! אין לי כבר מילים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם