אדוונט קלנדר - הדרכה בתשלום

למרות שיש מלחמה בחוץ, חנוכה עוד רגע כאן. והילדים לא אשמים שכולנו מדוכדכים, נכון?

במפגש יצירה בזום עם רונית אורבאום וגילי פרי גרישפן חשבנו שאולי נצליח לשמח קצת את הילדים עם אדוונט קלנדר לחג. ראינו רעיון איפה שהוא ברשת, ותכננו ובנינו אדוונט קלנדר משלנו, בצורה של דיספנסר קופסאות סופר מגניב.

הרעיון הוא שיש 8 קופסאות, ובכל יום (כל נר) הילד פותח קופסה אחת ומוצא בפנים הפתעה.


מחיר - 85 שח.

חומרים דרושים: 


איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט/פייבוקס (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

תראו איזה מגניב זה יצא:



הקופסאות יוצאות מהפתח בתחתית הדיספנסר:



ממלאים את הדיספנסר מלמעלה, בנוחות:


קופסאות הממתקים גדולות (3" על 4"):


מאחר ובניתי כמה, אז יש לי עוד דיספנסר רזרבי (:





החור הזה מאחורה? הברקה גאונית של רונית, כך שאם מתקשים לשלוף את הקופסה מהחזית, אפשר לדחוף אותה מאחורה (:


הדיספנסר ריק:


ושלל הקופסאות מחוץ לדיספנסר:



תובנות:

1. חייבת להגיד שמאז שחזרתי ליצור אני קצת יותר שפויה. ואני חייבת על זה תודה לרונית ולגילי שהציקו לי עד שהחזירו אותי לניירות.

2. הקופסאות בנויות ישר מנייר מדוגם, מה שיוצא מגניב, וגם חוסך חומרים וזמן עבודה.

3. עבדתי עם מדוגמים דו צדדיים, והאפקט של זה מגניב. זה גם מאוד חסכוני כי כל מדוגם מייצר שתי קופסאות שונות (קופסה מכל צד של הדיגום). לא ניסיתי לעבוד עם דפים ישראליים 
שמדוגמים רק מצד אחד, ושקצת יותר עבים. מחכה לשמוע ממשהי מכן איך זה יוצא (:

4. סטאק כתום שהתאים לי אכשהו לסוף תקופת הסתיו - Echo Park - Celebrate Autumn.

5. תודה מיוחדת לרונית אורבאום שבנתה איתי ולבד עוד ועוד גרסאות כדי לבדוק ולשפר את הדיספנסר. תודה לרגינה גילביץ, מיכל צמח, סיון הירש ורויטל ליפשיץ, שבדקו את ההדרכה.

תגובות

  1. אנונימי18.11.23

    מגניב ממש! מושלם. אהבתי מאוד

    השבמחק
  2. מושלם, כבר מעבירה לך כסף...

    השבמחק
  3. אנונימי18.11.23

    איזה יופי של רעיון לפנק

    השבמחק
  4. עדי רקובר18.11.23

    מדהים!!!!

    השבמחק
  5. אנונימי19.11.23

    מזמינה ומתרגשת להכין לנכדות התאומות שלי. שאלה קטנה...מזה סרגל טים הולץ?

    השבמחק
  6. רעיון מקסים, לעשות עם הנכדות 🌷💞

    השבמחק
  7. מעוניינת בהדרכה המקסימה.
    איך להעביר תשלום?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם