פוטובלוק תלת מימד - הדרכה

אז יש לי הדרכה מאוד ותיקה לתמונה תלת מימדלא להאמין אבל ההדרכה ההיא כבר בת 4 שנים. באמת הדרכה מוצלחת שאני מאוד אוהבת. 

לפני כמה שבועות אורלי וילנסקי עשתה לה וריאציה עם עוד שכבה של תלת מימד, ועשתה לי חשק לעשות לה ריענון.

אז המסגרת החדשה היא פוטובלוק. יש לה נפח מהמם, והיא עומדת יציבה מאוד על המדף.

הגודל שלה כ- 10" על ½8", והיא מתאימה לתמונה בגודל 5" על ½3". אפשר גם תמונה בגודל יותר גדול, אבל יראו פחות מהרקע שסביב התמונה, וחבל.


את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

ובגלל שבא לי לפנק, מי שרכשה את ההדרכה של תמונה תלת מימד מקבלת את ההדרכה החדשה בעלות של 60 שח (:

(ולמי ששואלת מה ההבדל בין ההדרכות: פרופרציות שונות של מלבן ולא ריבוע, נפח שונה שמייצר פוטובלוק במקום תמונה דקה שדורשת רגל, גודל שונה שמתאים לתמונה בגודל הדפסה, יותר עומק ויותר שכבות תלת מימד, וצורת בנייה שונה).

חומרים דרושים: דפי בסיס במשקל 250 ג' ודפים מדוגמים בגודל 12".

 ציוד דרוש: טרימר / גיליוטינה + לוח קיפול.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט/פייבוקס (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.




תקריב על הפרחים:



ומלמעלה, כדי שאולי תראו את הנפח בין השכבות:




תובנות:

1. הפוטובלוק מרשים וגדול. יש לו עומק ותלת מימדיות מהממים.

2. הוא בנוי לתמונה בגודל 5" על ½3", אבל אפשר לשלב בו משפט יפה או כרטיסיה, וליצור ממנו ממש תמונה.

3. הנפח והתלת מימדיות שלו ממש מזמינות קישוטים של אלמנטים בין השכבות. זה לא הצד החזק שלי, ואני מתקשה לגזור פרחים מהדוגמאות של הדפיםן המדוגמים, אז ניסיתי בעזרת חותכנים. בסה"כ די אוהבת את איך שזה יצא.

4. אפשר להעמיד את הפוטובלוק (כמוני) או להשכיב אותו, ואז הוא יתאים לתמונה אופקית.


6. תודה מיוחדת לאורלי וילנסקי ולהגר עופרי שדחפו אותי לעשות וריאציה חדשה לתמונה תלת מימד, ולנורית כליל החורש, רגינה גילביץ ורונית אורבאום, שבדקו את ההדרכה ועזרו לי לייעל אותה.

תגובות