כרטיסים ושאריות

הכרטיסים האלה הם דוגמא קלאסית שלפעמים הדברים נורא נוצצים אצל יוצרות אחרות, אבל לנו זה לא מצליח (:

איך שראיתי כרטיסים עם תבנית החיתוך הזאת, ישר הזמנתי אותה.

ומה אני אגיד לכם. למרות שבאמת ניסיתי, התוצאה ממש לא נוצצת ויפה כמו בכרטיסי ההשראה ברשת (:


כרטיס ראשון:

אני יודעת שהמאטינג והכיתוב נראים שחור, אבל זה כחול כהה (:


כרטיס שני:

כן כן, גם פה זה כחול כהה ולא שחור (:


ותמונה משותפת:


מהשאריות של הכרטיסים האלה נשארו לי מלא חיתוכים,
אז זרמתי והכנתי איתם רקעים.

הם לא עובדים ביחד בצורה מושלמת, אבל זה היה זה, או לזרוק הכל לפח, אז זרמתי וניסיתי (:

כרטיס שלישי:


כרטיס רביעי:


כרטיס חמישי:


ותמונה משותפת:


תובנות:

1. נשארו לי עוד שאריות של חיתוכים, אבל בשלב הזה כבר הבנתי שזה לא יוצא כל כך מוצלח, וזרקתי אותן לפח (:

2. בכוונה בחרתי ברכה מרכזית די גדולה, כדי שתכסה חלק די גדול מהרקע, שיצא כל כך מקושקש ורועש, שהרגשתי צורך להסתיר חלק ממנו.

3. בחלק מהמקרים הבלון של הברכה בלבן, ובחלק בולום (שכבה את או שתיים). לא הצלחתי להחליט מה יותר מוצלח.

תגובות

  1. אנונימי28.4.24

    מהמממם!! מאיפה החיתוך של make a wish?

    השבמחק
  2. אנונימי28.4.24

    אני לא יודעת
    איזה כרטיס ראית אבל בסך הכל הכרטיסים יצאו בסדר גמור אוהבת את הצבעים של הכרטיס הראשון
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם