סתם כי בא לי לפנק - הגרלה

 במפגש יצירה עם חברות הכנתי מסגרת מדורגת עם כיס (הדרכה כאן) ודיגמתי בשיטת הרצועות של טל אלטשולר.

בחרתי סטאק שהיו לי ממנו מלא שאריות קטנות (49 and Market - ARToptions Alena Collection) אבל מה... לא שמתי לב שהשאריות כל כך קטנות שלא יהיו לי דפים לשאר השכבות של המסגרת.

אחרי אילתורים הצלחתי למצוא דף שאיכשהו יעבוד לשכבה האמצעית, אבל ממש לא הצלחתי למצוא דף מתאים לשכבה העליונה.

לגילי פרי היה רעיון להכין גם את הדיגום לשכבה העליונה משאריות, וניסיתי. זה יוצר קצת בלאגאן, בעיקר בגלל חוסר ההמשכיות בין שתי השכבות של השאריות, אבל זאת עדיין הייתה האופציה שהכי עבדה (:

אשמח להגריל את המסגרת כמתנה בין הבנות שאוהבות אותה ויגיבו כאן בבלוג. 

לא לשכוח להשאיר שם מלא (שם פרטי ושם משפחה). ההגרלה תיערך ביום שבת ה- 17.7.

אז זאת המסגרת שלי:


ניסיתי להראות לכן קצת את הנפח והשכבות שלה:

התמונה יושבת בתוך כיס, וניתנת להחלפה בקלות:



תובנות:

1. סוף יצירה במחשבה תחילה (: לפני שבוחרים סטאק, לגמרי צריך לוודא שיש בו מספיק דפים.

2. המסגרת בצבעים לא טיפוסיים שלי. סטאק מגניב שכבר הכנתי ממנו שני אלבומים: 49 and Market - ARToptions Alena Collection. נראה לי שלגמרי הולכת להזמין ממנו עוד אחד.

3. יש לי לא מעט הדרכות למסגרות של תמונות, אבל באמת שזאת הכי אהובה עלי, ואני כל הזמן חוזרת אליה (:

4. אני מאוד אוהבת לפנק ולעשות הגרלות (: מקווה מאוד לשמח משהי שתאהב את המסגרת ותעשה בה שימוש. 

תגובות

  1. מימוני חני7.7.24

    אהבתי מאוד

    השבמחק
  2. רמונד גריב7.7.24

    בעיני היא מהממת כמו כל הדברים שאת עושה ואני בטוחה שהצילום עושה לה עוול...אשמח ברצון לקבל אותה❤️💋

    השבמחק
  3. אנונימי7.7.24

    ברור שאני אוהבת אותה 🤩
    (אורן איילי)

    השבמחק
  4. אנונימי7.7.24

    מסגרת מושלמת

    השבמחק
  5. יפיפיה בעיני! אשמח להשתתף, מוריה שלו

    השבמחק
  6. אנונימי7.7.24

    אוהבת מאד מאד , זה לגמרי הולך ביחד בעיני ❤
    אלה מור

    השבמחק
  7. סיגל עדי7.7.24

    מסגרת יפהפיה ויצירתית. התאמת צבעים ודיגום מושלמים.
    סיגל עדי 054-4934962

    השבמחק
  8. נועה שחם דקל7.7.24

    מזל שזה לא הטעם שלך כי ככה לי יש סיכוי לזכות בה

    השבמחק
  9. אורית דוננפלד7.7.24

    מסגרת מקסימה, מקורית ובדיוק בשילוב צבעים פסטלים נהדר

    השבמחק
  10. יעלי המסגרת מהממת את כל כך מוכשרת וכמובן שילובי הצבעים הם ממש שלי. נכון?

    השבמחק
  11. מהמם כהרגלך
    איך בא לי ....

    השבמחק
  12. שירה ימה ניר7.7.24

    מסגרת מהממת! ממש אשמח לזכות בה ♡ איפה אפשר למצוא מידע על שיטת הרצועות של טל אלטשולר?

    השבמחק
  13. מאוהבת ,שילובים מקסימים ,מזל שלא נשארו מדוגמים ,כי מה שהמצאת קסום ,כיף למי שתזכה בה ,אשמח שזאת תהיי אני

    השבמחק
  14. אנונימי7.7.24

    טוב, זו מסגרת מהממת! צבעים משגעים! אהבתי.
    המעריצה, מיכל צמח 😀

    השבמחק
  15. יעל, אי אפשר לפספס את הטביעת סגנון שלך גם אם צבעי הסטאק פחות את. מסגרת מאוד מרשימה כי אוהבת את החזרתיות של הצבעים ובעיקר את הכחול/ גינס/גזרי עיתון שמקפיצים את צבעי האדמה.

    השבמחק
  16. בל מעיין7.7.24

    מסגרת מיוחדת ואשמח לזכות בה 💕

    השבמחק
  17. אנונימי7.7.24

    אוהבת מאד את המסגרות שלך הצבעוניות נהדרת ❤️
    סימה כהן

    השבמחק
  18. אנונימי7.7.24

    אין משהו שלך שלא יוצא מהמם, גם אם הצבעים הם לא השגרתיים שלך. מסגרת מדהימה והנדיבות שלך מדהימה לא פחות - מורן טלמור

    השבמחק
  19. מהמם! (כרגיל..) גם כשהצבעים לא לגמרי יוציס, יש כאן את החותמת שלך❤️

    השבמחק
  20. דבורה כהן7.7.24

    מסגרת מהממת. כל מארז דפים שתבחרי או שאריות של דפים- תמיד התוצר הסופי יהיה נהדר

    השבמחק
  21. אביטל בן גד7.7.24

    מסגרת מהממת! כמו כל הדברים שאת עושה....
    ❤️

    השבמחק
  22. Sharon Zeevi Tirosh7.7.24

    המסגרת יפהפיה והשיטה הזו של טל אלטשולר של המסגרת הצבעונית היא סוף הדרך (אפילו שעדיין לא הבנתי/בררתי איך עושים אותה בדיוק) … אשמח לאחת כזו ☺️,
    שרון תירוש זאבי

    השבמחק
  23. אלה ארבל7.7.24

    מסגרת ממש יפה, אהבתי.

    השבמחק
  24. אנונימי7.7.24

    אני ממש אוהבת את שילוב הצבעים, מסגרת יפיפיה

    השבמחק
  25. אנונימי7.7.24

    מסגרת מושלמת כמו כל דבר שלך.הדיגומים שלך תמיד בטוב טעם. אשמח להנות ממנה

    השבמחק
  26. אנונימי8.7.24

    מסגרת מושלמת בעיניי!!
    ליאת גרנות

    השבמחק
  27. שירה קטיר11.7.24

    מקסים ממש.
    האם יש תוצר שיוצא תחת ידייך והוא לא מושלם?! בורכת בכישרון

    השבמחק
  28. חבצלת גרופי14.7.24

    אני מאוד אוהבת את הצבעים. השילוב נהדר ומקסים בעיני.

    השבמחק
  29. ליאת גלמן14.7.24

    המסגרת מהממת, כמו כל המסגרות שלך, אהבתי מאד את הצבעים, גם של השכבה שבאמצע. בהתחלה זה היה נראה לי כמו דף מדוגם.

    השבמחק
  30. אני אהבתי את הצבעים ולא רואים שאלו שאריות ולא נעשה במתכוון. ממש לימונדה מלימון

    השבמחק
  31. המסגרת מושלמת כמו תמיד, תמיד בחירת שילובי הצבעים מושלמים. לא הייתי מתנגדת אם תקשט לי את הקיר. צביה ישעיהו 0542289999

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם