הסדנה של נטאשה אצל נתנאלה

אז אפשר להתחיל לראות ולחוש את האלבום שעשינו בסדנה של נתנאלה, בהדרכתה של נטאשה.

שימוש בטכניקות של התזת צבעים ויצירת ופרחים מניר הם מוטיב מוביל בקישוט דפי האלבום, והכריכה:


נטאשה משתמשת הרבה בשכבות על שכבות של נייר.




האלבום שלה היה מקושט בצורה יחסית מינימליסטית.
תמונות קטנות. תואמות, בין שתי הכפולות של הדף.





את שולי התמונות נטאשה משייפת בנייר זכוכית. קשה לראות מפה את האפקט, אבל זה יוצא מקסים.




קיפול נייר כמו אקורדיאון.









זהו בינתיים. יש עוד הרבה דפים, מותזים ומוטיבעים בחותמות, שרק מחכים לפינישים ולתמונות (:

האמת היא שלמרות שבהתחלה הייתי מאוכזבת מהחומרים, היום, לאחר כמה ימים, אני יותר ויותר אוהבת את האלבום. ולמרות שבהתחלה חשבתי שלא אסיים אותו - היום אני מתכוונת כן לסיים אותו (:

ובפרוש למדתי ממנו דברים (:

תגובות

  1. עשית אלבום מקסים!!
    מצחיק (משום מה..)שגם שלי מאוד מאוד דומה :-))))

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את האלבום (מצחיק גם לי יש אחד בבית..) ואהבתי לקרוא שאהבת ולמדת :-)
    מחכה לראות את התוצאה הסופית....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם